Ik heb zo iets van al ben ik moeder, dan nog mag ik gewoon dragen wat ik leuk vind, en mn haar doen zoals ik het wil. Dus als jij blond met wat rose plukjes leuk vind, gewoon doen! Ik heb mn haar zelfs donkerblauw gehad.. dus wat let je
Wat fijn vooral dat een man met zulke opvattingen tegenwoordig slechts je ex is... Ik zou er voor gaan, boeit jou het wat als anderen het niks vinden?!
Bedankt dames! Ik heb ook niet zozeer iets dat ik naar mijn ex luister, er is een reden dat hij mijn ex is Ik wilde alleen even polsen of er misschien meer mensen die die gedachte met hem deelden en het wel heel vreemd was om een moeder met roze haar op het schoolplein te hebben. Ik ben sowieso al geen 'standaard'moeder of iemand zoals in dat geweldige filmpje van Aszz, maar meer een skinny-jeans/allstar moeder, maar was bang dat dit misschien een stapje te ver zou zijn. Ik ga van het weekend maar eens een kapper zoeken die er iets leuks van kan maken. De kleur die ik wil is meer zoals deze, maar dan in verhouding tot het blond en het kapsel van de foto uit mijn eerste post. Ik verwacht helemaal niet dat het maaaanden blijft zitten, maar wil gewoon even iets anders, en dan zien we daarna wel weer.
Dat kapsel ziet er hartstikke gaaf uit. Als jij graag roze plukjes in je haar wilt, dan is dat jouw keuze. Ik raad je wel aan om een goede kapper te zoeken die ervaring heeft met dit soort haarkleuringen, zoals een Kinki kapper bijvoorbeeld. Ik krijg er de koude rillingen van, het idee dat een moeder er als een moeder uit moet zien...
Wat een nerd. Mijn moeder is 48 en heeft kort zwart haar met allerlei kleurtjes erin. Rood, blond, paars, roze.. maakt niet uit. En zij is al 20 jaar moeder. Onzin hoor. Doe wat jij wilt.. hij is vast jaloers.
hahaha nou zeg, die ex van jou is me er een. Mag jij ook vertellen hoe hij zijn haar moet dragen? Lekker zelf bepalen. Ik had trouwens na het lezen van de topictitel een andere inhoud verwacht. Mijn man heeft me er eens op gewezen dat veel moeders, na hun bevalling, hun haar kort knippen en vaak ook rood/bruin verven. Sindsdien zie ik inderdaad heeeeel veel vrouwen met zo'n kapsel haha
Nou jaaa......wat heeft jouw moeder-zijn in hemelsnaam te maken met je haarkleur en -dracht? Mag je nu ook geen rok meer aan? Of huppelen? Stampen in de plassen als het regent? In een deuk liggen om niets? Lekker doen wat je goed voelt en geniet ervan. Lijkt me supercool om een mama te hebben met roze plukjes in haar haar
Ik had een aantal jaar geleden een collega van 54 die altijd een lekker gek kleurtje in der haar had, of een gekke lok. Stond echt super leuk!
Haha, die ex is gelukkig een ex, haha, who cares wat voor haarkleur je hebt? Goh, ik wist niet dat er dus ook 'moederkapsels' zouden zijn, wat moet ik me daarbij voorstellen, een leuk bloempotmodel in een nietszeggend kleurtje? Tsssj, haha koop dan gelijk wat van die leuke 'momjeans' erbij en je bent compleet. Hij is zeker bang dat je er te leuk uit gaat zien. Oooh, dan zou ik het helemaal doen hoor!
hahaha prachtig hahaha vraag hem eens in welk jaartal hij leeft? maw go for it girl! Ik ben ook gen standaard moeder, ik hou van 'apart' ofja gewoon zoals ik ben! Helaas momenteel de maat {ben echt te dik geworden} en de centjes er niet voor om helemaal te zijn wil ik ben/wil zijn. maar ik hou ook wel van die aparte dingen! Mijn haar wil alleen niet meewerken! Zou dat eerste en dat tweede kapsel zo willen! incl kleur... mja rotkrullen....
Ik zie dat het al gezegt is maar zo mooi op de foto is altijd maar wonderlijk want het wordt toch nooit zo en blijft ook niet zo je moet het bijna wekelijks bijkleuren want het vervaagd echt heel snel! maar wel leuk hoor
Kei-leuk kapsel zeg! Doen!! Maar daar is iedereen het wel over eens, volgens mij! Over moederkapsels: de titel van dit topic deed mij een andere inhoud vermoeden. Ik dacht dat je het misschien ging hebben over het feit dat het wel lijkt of bijna alle (uitzonderingen bevestigen de regel) moeders, bijvoorbeeld op KDV of schoolplein hetzelfde kapsel lijken te hebben aangenomen: kort, achter iets opgeknipt, boven wat plukkerig of tikke langer. Maar ook bijna lle moeders op de zwemles hebben een zelfde soort badpak, 7/8 spijkerbroek met zelfde type tuniek, zelfde type laarsjes, rugzak-handtas..... Tuurlijk, er zijn uitzonderingen, maar het viel me ineens zo op, toen ik zelf moeder werd. En dan krijg je inderdaad bijna het idee dat je niet meer zou mogen....
Hé Anniek, ik herken me in je verhaal. Over die centjes: ik ben gaan kiezen voor slechts 4 mooie stukken - apart, zoals ik ben - en die zijn wat duurder (3 jurkjes en een rok). De rest combineer ik er dan bij met Hema-basisstukken en een spijkerbroek (waar ik jaren mee doe, want ik draag hem weinig). Op schoenen bezuinig ik ook niet, maar goed, die wil mijn man me dan nog wel eens cadeai doen . Ik wilde even aangeven dat je misschien ook kunt nadenekn slimmer met de centjes om te gaan en slechts een paar dure kleren, zoals jij bent, te kopen. Met steeds een andere basis heb je toch veel outfits! Lukte mij echt! En slim kopen natuurlijk (uitverkoop). Mijn haar werkt helaas ook niet mee: veel te dun voor leuke volumekapsels...
vind ik ook! Maar ik vond dat ook al met zwangerschapskleding, heel veel kleren zijn en beetje gericht op 32+mama's. Ik was 23 toen ik zwanger werd en vond het best lastig om in winkels leuke kleding te vinden. Uiteindelijk via internet wel geslaagd, maar toch. TS, gewoon doen wat jij leuk vindt, daar heeft je ex niks over te zeggen.
Die ex van je is gewoon zo bang dat je er te leuk uit gaan zien en andere mannen aantrekt haha, wedden?
Ben net bij mijn eigen kapper geweest om even te informeren, ik kreeg dus doodleuk te horen: ja dat kan wel, maar dat doen we niet omdat we dat niet mooi vinden. Eh hallo?? bekijk het lekker, ga daar dus ook niet meer heen. Ga morgen even richting centrum voor de Kinky kapper, en eens kijken wat de prijzen zijn, en wat zij adviseren of ik beter kan verven of extentions kan laten zetten. Heb wel op de markt even clip-on extentions gekocht om de kleur te bepalen, en vind ze nu al helemaal gaaf haha. Zit ik hier met allerlei tinten roze nep vlechten in mijn haar, mijn dochter helemaal door het dolle heen, oooh mama mooi!!