Ik ben 43 en heb erg kort haar en doe er altijd wel hippe kleurtjes in.Een jaar of 4 terug had ik er zelfs Rebel Pink in maar blauw/zwart,paars,rood,blond of zwart met blonde pluk...ik heb van alles al gehad.Wat een onzin zeg dat je dat als moeder niet meer zou mogen doen.Mijn kids die vinden het juist super cool. Gewoon doen wat jij leuk vind hoor.
Misschien ben ik in de verkeerde regio gaan wonen... En natuurlijk niet allemaal, een beetje overdrijving maakt mijn punt gewoon wat sterker, maar eerlijk is eerlijk: ik was met mijn zwangere zus op de 9-maandenbeurs en veel mama's die daar rondliepen hadden zo'n kapsel en zo'n outfit.... Heeft wat mij betreft dus ook niets met 32+mama te maken, want dat ben ik ook en ik hoor er niet bij.
Nou dan woon ik ook in een verkeerde regio haha! Vorig jaar had ik een oppaskindje en als ik die van school kwam halen was dat ook allemaal hetzelfde soort. Driekwartbroek met laarzen en dan inderdaad dat kapsel als eerder beschreven.. No offense..
leuk kapsel. gewoon doen! ik heb zelf altijd lang fel gekleurd haar gehad en dan het liefst in verschillende neon kleuren. haha. een maand of 2 geleden ben ik met mijn vriend naar de kapper geweest en hij wilde graag dat ik het eens korter liet knippen. dat vond ik best wel eng omdat ik het nog nooit kort heb gehad. maar nu ik het kort heb vind ik het eigelijk best leuk alleen is het nu nog saai bruin, omdat ik me haar tijdens de zwangerschap niet wil verven. zodra ik bevallen ben wil ik me haar weer laten knippen. ik zit te denken aan een van onderstaande kapsels. alleen twijfel ik nog wel aan de kleur. ik wil zoieso weer is een leuk kleurtje maar wat presies weet ik nog niet. Sexy kapsel dat uit de jaren 70 lijkt te komen Vurig rood haar in een korte coupe geknipt
ow joh... waar bemoeit die vent zich mee Waar staat dat jemoet stoppen met leven, je eigen mening en smaak zodra je moeder bent?? Dat heb ik dan vast gemist/! Als hij dat tegen mij gezegd had was ik diezelfde dag nog naaar de kapper gegaan!! (ik vind het voorbeeldje trouwens geweldig! Ik zeg doen)
hij is je ex!! ik zou der geen worden aan vuil maken en gewoon lekker naar de kapper gaan!! wat wil hij gaan doen?? zal helemaal wat moois worden mijn kerel heeft nu al niets te zeggen wat er met mijn haar gebeurt laat staan als hij me ex is!! Super leuk kapsel
Ik vind het niet mooi. Maar dat heeft niks te maken met het feit dat je wel of geen moeder bent. Misschien dat het voor een tienermeisje wel leuker is dan voor een volwassen vrouw. Maar dan nog vind ik het niet staan. Maar dat is mijn persoonlijke mening. En van mijn mening hoef jij je gelukkig helemaal niks aan te trekken. Van de mening van je ex ook niet, trouwens. Gewoon lekker doen wat jij leuk vindt, je doet er in ieder geval niemand kwaad mee.
van de eerste foto dus van ts, ik vind dat kapsel in het hoekje super!! laatste keren heb ik zelf geverfd en zoiets moet bij de kapper, dat doe ik als ik xtra geld over heb
o, en over de 32+ mama's... hier allemaal verschillende kapsels, maar meeste wel neutraal op school. Opvallen doen er maar weinig. Ik hou van knalroze, heb nu een nieuwe jas, ze zien me al vanaf een km lopen whahaha. En zomer jas is ook al knalroze.
weet niet of het al geschreven is, maar je kun ook eventueel van die clips kopen met nephaar in leuke kleurtjes, dan kun je het indoen wanneer je wil en en het vervaagd niet, ik vind het iig een super leuk kapsel die je wilt.
Ben ik even blij dat ik pas 32 ben en nog geen + !?!?! Maar even serieus, kapsels en positiekleding voor 32+ ers? Moeten jullie me toch eens uitleggen hoe dat eruit ziet dan, want ik ken het niet. Maar even op de vraag van Mamamars: ik zou zeggen gewoon doen. Vind het een leuk en pittig kapsel.
Nog één keer dan, maar natuurlijk met een knipoog hè: Kort donker/rood haar, vaak opgeknipt in de nek, 7/8 spijkerbroek, tuniek/blouse, kuitlaarzen zonder hak en achterhaalde handtas.... En een wat mij betreft nietszeggende jas. En echt bijna allemaal in dezelfde look... En ik ben wel + maar doe er niet aan mee, dus is niet verplicht om je aan te passen!
Whahahaha! Komt me bekend voor Ik ben ook geen 'echte' 30+er. Ik heb geverfd grijs/wit haar,kort met aan 1 kant weggeschoren. Verder loop ik rond met tattoos en toevallig vandaag een shirt aan met Popeye. Moet wel zeggen dat de meeste kinderen bij mijn dochter in de klas me 'vetcool' vinden Dus meid: als jij roze haar wil moet je dat doen! Laat je door niemand vertellen wat je wel of niet moet doen,als jij dat wil gebeurd dat ook! Geen mama-kapsel...WTF
Je moet doen waar jij je prettig/goed bij voelt. En volgens mij gaat dat jouw ex dus helemaal niets aan, wat jij met je haar doet! Ik vind dat blonde met die gekleurde plukjes best grappig hoor!
Nou ja Weet je niet dat je als moeder uitsluitend een watergolfje in je haar mag! Stel je voor dat je op een echt mens gaat lijken..
Ik zag toevallig vanmorgen op school een mama met een knalroze jas, en vroeg me meteen af of jij dat was. Maar aangezien je in nijmegen woont, lijkt me dat vrij sterk Ik ga vanmiddag naar de kinki kapper, kijken voor advies (wilde zaterdag gaan maar kwam iets tussen), ben heel benieuwd!
hahahaaaaaaa,komt me bekend voor dit beeld!!! Ik heb zelf zwart haar,draag normale make up,wel altijd eyeliner om een beetje een rockabilly stijl te creeren...en verder trek ik aan wat ik zelf wil...dit zijn meestal rokjes met laarzen en hakken,en soms weer een jeans met een stoer shirt erop!!
Nou veel plezier bij de kapper mamamars!!!! ben benieuwd! Wel ff showen he? Als je terug bent........