WOW, dat is inderdaad wel gek haha! Daar zou ik persoonlijk geen lef voor hebben. Staat je wel leuk! Ikzelf heb saai haar.. niets bijzonders, maar ik kan er alle kanten mee op!!! Bekijk bijlage 138948
jij hebt echt zalig haar!!! mooi hoor! en zeker zo laten, je er goed bij voelen is namelijk het belangrijkste!!!
Ik vind het helemaal niet zo extreem hoor. Ik ken iemand die met opgeschoren zijkanten en een vreselijk hoge hanekam rondloopt. Dr gezicht helemaal vol met gekleurde makeup en 20 piercings Ik ben zelf natuurlijk ook 'alternatief', heb zelf ook piercings, maar ik vind dat echt too much en niet 'moederig'. Maarja, als ze nog geen kinderen had vond ik het ook niet mooi
Modelknippen gaat bij mij zowiezo niet lukken. Heb het een keer heel erg kort gehad, toen ik bij de kapper wegliep zat het fantastisch, maar ik heb het zelf nooit meer zo gekregen haha. Verder is mijn haar heel erg zacht, dus de modellen zakken gauw uit zeg maar. Zoals nu ook, staart erin, of 2 invlechten, opgestoken of een knotje. Het kan allemaal
idd,d enk dat dat wel leuk is mijn blijft gelukkig hoe het is ik steek het altijd een beetje op maar in 2 weken wordt er nog aan geknipt, het zou zo moeten worden:
Nachtzon: gaaf zeg! Ben vanmiddag bij de kinki kapper geweest voor prijsopgave, nou dat valt me mee zeg! was goedkoper dan de brainwash alleen blonderen! Nu even wachten tot salaris er is, en dan kan ik daar terecht voor een afspraak! heb er helemaal zin in!