Vochtblaasjes op onderbuik/striemen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Roxyroxx, Jan 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Is er iemand bekend met vochtblaasjes op de onderbuik en dat deze ook op de striemen die hier door de zwangerschap zijn gevormd?

Ik heb vanmiddag al contact gehad met de poli gyn en toen aangegeven dat ik rode jeukende bultjes op mijn buik had, maar hoefde me geen zorgen te maken. Nu keek manlief net en zag hij dat het én veel erger is als vanochtend én het nu ook echt vochtblaasjes zijn die op de striemen zitten. Ik wil me niet aanstellen ofzo en morgen weer bellen maar van de andere kant is het gewoon erg verergerd en jeukt het als een malle. Heb er Sudocreme opgesmeerd, dit haalt de scherpe kantjes er vanaf maar het jeukt nog steeds onwijs.

Iemand hiermee bekend en misschien een tip?! Of zeggen jullie toch even bellen morgen en aangeven dat het is verergerd?

2. Bubi

Bubi Bekend lid

Apr 8, 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ik herken het niet maar lijkt me het beste om morgenochtend even te bellen!

3. Roxyroxx

Ja ik ga morgen maar even bellen met mijn eigen huisarts. Misschien dat het wel helemaal niks met zwangerschap te maken heeft maar misschien iets anders... Pff, het is gewoon zooooo irritant, jeukjeukjeuk!!!

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Is het geen gordelroos ofzo????

Beterschap!

5. Roxyroxx

Hi meiden,

Net bij huisarts geweest en ze dacht aan een allergische reactie... Heb nu een verkoelende zalf gehad en gordelroos is gelukkig uitgesloten. Ben wel even blij dat huisarts heeft gekeken en het niks ernstigs is!

6. aylioun

aylioun Bekend lid

Feb 10, 2011
    529
    0
    0
    zuid-holland
    Ik heb het ook gehad!
    Paar weekjes terug.
    Idd met vocht gevulde blaasjes op striemen op mn onderbuik.
    Eentje werd steeds groter net een grote blaar, zat vol vocht.
    Op gegeven moment is ie stuk gegaan en liep helemaal leeg.
    Freaky op mn buik...
    Ik had indruk dat het kwam door te strakke kleren die er steeds tegenaan wreven.
    Nu ik niet meer van die strakke broeken draag heb ik erg geen last meer van.

Share This Page