Hallo, Slapen jullie ook zo vreemd? Ik droom elke nacht en het is heel erg chaotisch. Ook wel vaak een stukje erin wat heel angstig is. Hoort dit ook bij de zwangerschap of is dit gewoon toeval? Groetjes
ja hoort erbij, komt door de hormonen en de grote verandering waar je je op voorbereid bewust of onbewust. bij mij is het nu minder dat dromen maar ik heb het de eerste 4 maand ook extreem gehad.
Het hoort er, geloof ik, echt bij. Ik heb ook de mafste, wildste en engste dromen sinds ik zwanger ben. Vaak is er geen touw aan vast te knopen.
ik droom ook echt veel (vóór de zwangerschap bijna nooit), en ik onthou nu ook best veel dromen, het zijn net echte films hahaha.. Ik merk wel dat ik in mijn dromen onbewust 'afscheid' neem van het wilde leven, zeg maar. Droom best vaak over studentenfeesten, concerten en festivals, en dat ik de meest wilde avonturen meemaak Laatst had ik een hele gekke droom. Ik was bevallen van een prachtig meisje, en we kwamen thuis uit het zkh, mijn man moest gaan werken, en ik bleef alleen met haar. Ik had helemaaal niks in huis, geen luiers, eten, kleertjes, bedje, echt helemaal niks. Dus helemaal in paniek natuurlijk En elke keer als we iets kochten voor de kleine was het alweer te klein toen we thuis kwamen, zelfs de luiers. En na ong 7 maanden begon baby te praten en ze vertelde dat ik een waardeloze moeder ben want ik snapte er niks van .. Hoezo innerlijke angsten?
Hallo. Ik kan me niet altijd herinneren wat ik droom. Maar mijn vriend zei dat ik zondagnacht heel luid heb zitten te roepen "Het is een jongen". 2 keer zelfs... Raar... Heb dat nog nooit voor gehad...
Ik slaap zowat niet. Het is verschrikkelijk , ik lig maar te draaien en te draaien , en ik ben zo moe. Het lukt me alleen niet om in slaap te komen , de afgelopen week is het begonnen. Ik lig al om 10 uur in bed en ga er nog 30 keer uit om te plassen , waar ik ook helemaal knetterbek van word ! Ik zie ieder uur op de klok , en tegen de tijd dat ik in slaap val gaat die wekker alweer. Is dit ook normaal tijdens de zwangerschap ?