Dames, Gisterenavond was ik nogal in een verveelbui. Toen ik dit had gezien dacht ik.. ik wil dit even delen. Dit is echte liefde! Afl.: In een klap. Het tragische verhaal van een verliefd stel... Ps. dat liedje.. wie kent dat? wat er word gedraait in het begin? Player omroep.nl
volgens mij is dat mink de ville die dat zingt, volgens mij heeft hij nu een andere naam, maar nog wel de ville..
Wat een triest verhaal! heb hier ook een potje zitten janken! Wat een sterke meid,Jammer dat het zo is gelopen ,echt triest !
Jeetje wa een verhaal! en wat een dappere meid! Echte liefde idd, wat mooi om te zien! Heb hier ook behoorlijk zitten janken
Nog even een reactie hoor... Dan denk je dat je het voor elkaar hebt met zijn tweetjes, helemaal happy, toekomstplannen, trouwen, kindjes...en dan dit... Ik vind het heel knap hoe positief Hannah al die tijd is gebleven en kan me heel goed voorstellen (nou ja, eigenlijk niet want heb het gelukkig nog nooit meegemaakt zoiets) dat haar vriend er geen positiviteit meer in zag, altijd een sportman geweest en dan nu in zo'n rolstoel en via een letterkaart moeten zeggen dat je van iemand houdt en verder niks meer kunnen...pfff moeilijk hoor
jeetje heftig hier ook tranen. Erg knap dat ze de moed bleef houden en bleef vechten het heeft zeker geholpen dat hij er doorheen kwam,jammer dat hij het zelf niet kon inzien erg sneu. Hopelijk is ze nu weer gelukkig met een ander maar dit is dus echt pure liefde voor hem