Wanneer gaven jullie ander drinken bij? Ik heb vandaag een beetje diksap geprobeerd omdat ze overdag niet zoveel meer drinkt. Steeds afgeleid en geen hele voedingen. Ze eet sinds een paar dagen ook ineens veel meer misschien is dat het ook. Ik hoop wel dat mijn productie het houd maar ze dronk tot voor kort 6x overdag en dan nog een paar keer s nachts, wel meestal 1 borst per keer. Zou dit goed blijven gaan of is dat voor elk verschillend? Ik heb wel veel dipjes gehad, na een maand of 6 niet meer.
Volgens mij ben ik rond de 9 mnd water en thee bij gaan geven. Het was toen erg warm en mijn dochter ging minder bv drinken dus toen extra vocht gegeven.. Ik zou zelf niet voor diksap kiezen. Dan wennen ze toch aan zoete smaken (naast de bv die ook zoet is). Mijn dochter is nu 1 en drinkt heel goed water en thee. Mijn productie heeft er niet onder te lijden gehad en deze is nooit erg goed geweest.
Dankjewel! Bij het ontbijt krijgt ze een beetje thee ja, s middags drinken de oudste en ik ranja vandaar de diksap.
Vanaf 9-10 maanden kreeg mijn dochter een tuitbekertje met beetje water om mee te oefenen bij ieder eetmoment aan tafel. In het begin speelde ze er alleen maar mee, maar in de loop der maanden ging ze steeds een beetje meer ervan drinken. Toen ook gewone beker met bodempje water gaan proberen en na 12 mnd dronk ze op kinderdagverblijf ook water/diksap met de andere kindjes mee.