VAN MARWIJK STOPT - Voetbal | Het laatste voetbalnieuws leest u op Telesport.nl van De Telegraaf [EK 2012] Ik vind het aan de ene kant een beetje raar . In 2010 werd hij de hemel in geprezen omdat we toevallig in de finale stonden en nu we verliezen is hij de boosdoener. Maar de TG schrijft dat er later meer komt.
Mja, dat is toch altijd zo met voetbaltrainers . Zolang je blijft winnen is het goed maar als je verliest ben jij degene die het gedaan heeft
Ja, nou ja, in het voetbal draait het om veel geld en om prestaties, blijven die achter dan tsja... Maar het gaat er ook om dat ze in september al door moeten voor het WK en met veel jonge nieuwe spelers. Hebben jullie al een lijstje mogelijke kandidaten? Wij denken wel dat het een Nederlander moet worden volgens de knvb. Adriaanse is beschikbaar. Verder dachten we aan Aron Winter, overmars of lokhof
Gulliet zei daar zelf het volgende over in Studio Sportzomer: er komt geen zwarte coach. Gullit is nou ook geen briljante coach.
Vindt het persoonlijk wel een beetje vreemd. Eerst hoor je dat hij mag blijven tot 2016. Daarna hoor je dat van marwijk een jonger team wilt,en wie hij er waarschijnlijk uit wilt hebben. En nu (2 dagen later) neemt hij ontslag
Die neemt geen ontslag hoor. Hij heeft de keuze gehad om de eer aan zichzelf te houden. Die bezem erdoor was naar mijn idee geen overbodige luxe geweest. Jammer. Ik vond het een hele goede coach en een prima mens. Ik kon hem niet benijden om met zo'n groep over het paard getilde jongetjes te moeten werken. benieuwd naar de volgende. Want ook die vliegt er gewoon weer uit als ze niet presteren. Rare sport die voetbatterij.
Hij had van mij wel mogen blijven hoor, tot voor kort ging alles fantastisch, hij heeft wel krediet opgebouwd in mijn ogen.
Goed dat hij opgestapt is. Had behoorlijk ongeloofwaardig geweest door te gaan en te gaan verjongen terwijl hij 2 weken terug nog geen aanwas zag.. Tja, jongere spelers zijn niet meteen even goed, maar wat brachten al die 'vedettes' nou eigenlijk dit toernooi? Hoop op een trainer die goed is met zowel jeugd en nieuwe talenten als de oudere spelers die zichzelf heel wat vinden hihi. Van Gaal zou daar wel een goede voor zijn, maar of die zin heeft (en NL in hem) is natuurlijkmde vraag. Ben benieuwd..
Ik vind het schandalig dat hij weggaat door de oneinigheid in het team! Snap zijn keuze wel hoor maar vind dat het elftal een flinke trap onder hun kont mogen krijgen en de schuld bij zich zelf neer moeten leggen...
Idd. Zo oneerlijk ook. Als het elftal slecht presteert moet de trainer maar vliegen Net of hij er wat aan kan doen dat hun voor dat miljoenensalaris hun benen niet onder hun lijf rennen/verdedigen