Vraagje, ik kom er via Google niet uit In Facebook messenger heb ik berichten gearchiveerd maar kan die persoon nu nog wel contact met mij opnemen? Heb het misschien iets te enthousiast gedaan waardoor er veel chat gesprekken in het archief staan maar (klanten) nemen wellicht in de toekomst nog eens contact op. Zie ik het dan wel?
Ik ga er vanuit dat dit hetzelfde werkt als een gesprek archiveren in Whatsapp. Als jij of de ander het gesprek voortzet, dan wordt het gesprek vanzelf uit het archief gehaald en in de inbox gezet.
Bij mij blijft in whats app gearchiveerde berichten in het archief. Ik heb daar al mijn werk apps in staan. Ik zie nieuwe berichten dus ook pas echt als ik het archief open.
Ik zie wel als ik Whatsapp open dat er bij gearchiveerd een melding staat ( bv een 1 of ander cijfer ligt aan de hoeveelheid berichten) als er in dat een gesprek iets gezegd is
Als je bij fb messenger bovenin de naam typt van het persoon die je nodig hebt dan komt het hele gesprek gewoon terug, zover ik weet