hoi ff vraag ik heb vanmorgen heel veel bruin verlies gehad ben ook bj de gyn geweest maar volgens mijn berekening vanmorgen ben ik nog maar 4 week en 5 dagen. en hun rekenen 5 week en 5 dagen maar als ik naar me temperatuur kaartje kijk dag 18 me eisprong gehad en oko toen voelde ik dus pijn in me buik dus denk dat het klopt. dan kom ik it op 4 week en 5 dagen. maar er was geen tekenen van zwangerschap te zien zou dat mogelijk zijn? nu moet ik vrijdag terug komen heb ook bloed mogen prikken voor hcg ja moest afwachten hij zegt de testen zijn idd positief nu maar hopen dat er verandering in zit hij zegt kan kloppen dat met 4 week en 5 dagen nog niets te zien is maar dan ook echt helemaal niets. de kans dat het vrijdag wel wat te zien is is ook klein maar wel aanwezig hoe denken jullie hierover? me temperatuur kaartje staat zoiezo in me album
HOi bengeltje, Ja bij 4 weken en 5 dagen is er echt nog niets te zien ook bij 5 weken en 5 dagen is dat erg lastig. Dus ben benieuwd vrijdag. Maar geef de hoop niet op want als jij gelijk hebt met de eisprong dan ben je zo ver nog niet. en moet het vruchtje eerst nog goed groeien. Het is even spannend maar nog even volhouden meid! Imke
heb net de assitstent van de gyneacoloog gebelt want ik had gister hcg geprikt maar het is maar 143 in ocktober/november steeg dit bij mij ook erg traag. nu moet ik vrijdag weer bloedprikken maar ik wil dat ze eerlijk tegen me zijn dat het mischien niet tot de normale waarde kan stijgen zoals het nu hoort te zijn ik wil weten wat de oorzaak kan zijn waarom de hcg niet stijgt dit is al de 2de keer dat het zo moeizaam stijgt. kan dit komen doordat me insuline te hoog is waarvoor ik medicijn krijg metformine ben daar sinds vorige week donderdag mee gestopt toen ik positief teste. ik wil gewoon eerlijk en duidelijkheid dus wat denken jullie graag een supoer eerlijk antwoord denken jullie net als ik dat dit niet goed zit want ik heb liever nu duidelijkheid dan pas vrijdag dan kan ik me weer op instellen dat het niet goed zit . ik wil gewoon weten hoe het kkan dat hcg niet stijgt ik voel me gewoon mislukt echt waar
Hoi bengeltje, Wijffie toch! Ik ben eerlijk tegen je en helaas is het nu nog moeilijk te zeggen of het goed zal gaan of niet omdat het nog zoooo pril is...... Maar je zegt er is niets gezien bij de echo dus ook geen zwangerschapsring? Dan is de kans groter dat het niet goed is en wil je als dit ook zo blijkt te zijn eens goed met de gyn te babbelen over hoe nu verder. Ook ivm je medicatie. Volhouden wijffie! Komt goed! Imke
bedankt ik weet nu dat het niet goed zit ben vanmorgen bij me eigen gyn geweest en had ook meer vocht in me buik dan anders die maakte me beetje bang door te zeggen als de hcg niet genoeg gestegen was ze in me buik wilden kijken. prima ik ging daar vanuit maar ze was niet aanwezig vanmiddag toen ik belde voor de uitslag ze had dus niets op papier gezet. kortom ik beetje boos geworden want maakte me echt zorgen. zeker ook dat dit een 2de keer mis gaat ben ik bij een andere gyn geweest en heb veel antwoorden op mijn vragen gehad. mijn hcg was van 143 naar 150 gegaan ik zou nu 5 week en 3 dagen zijn nou dan weet je zelf dat dat niet hoort maar iedereen draaide er omheen al 3 dagen lang in ziekehuis ik was het zat. dus bij de andere gyn geweest en die vertelde me eerlijk dit is niet goed dit zit fout heb weer echo gehad en heeft me alles laten zien hoe of wat qua vocht en eierstokken en alles deed me wel goed al die uitleg. kortom ik heb wel gevraagt mocht ik in maart opnieuw zwanger raken hoe groot de kans was dat het een 3de keer mis gaat. waarop hij zij ik zie niet in waarom je in maart al niet opnieuw zwanger kan zijn. de kans dat het een 3de eer mis gaat is erg klein dit is gewoon domme pech zij die. ik hoop dat die gelijk heeft. denken jullie ook zo dat dit domme pech is en dat het een 3de keer mis gaat erg klein is? en hebben jullie een idee waarom de hcg niet goed stijgt voor de 2de keer? want dat zijn toch vragen die blijven zitten voor me eigen gyn omdat hij wel op papier heb gezet dat wij ik en me vriend bloed willen onderzoeken inverband met afwijkingen ofzo me broer heeft die ook moeten ondergaan omdat hij en zijn vriendin ook al 2 miskramen hebben gehad en zij nu zwanger is bijna 8 week van een 2ling wat wel goed gaat. gelukkig. dus ik hoop in iedergeval meer duidelijkheid te krijgen qua onderzoeken die wij wel willen starten. nou dit was wel een beetje een erg lang verhaal maar ik zie jullie antwoord wel weer heel erg bedankt
hoi Bengeltje, Ik vind het heel vervelend voor je! Het is goed dat je je wilt laten onderzoeken aan de ene kant hoop ik dat er niets uit komt maar aan de andere kant is het vaak wel fijn om te weten wat er speelt dan kan je daar rekening mee houden. vaak komt er niets uit'het onderzoek en heb je echt pech. 3 maal is scheeprecht zullen we maar zeggen! Vol houden hoor laat de moed niet zakken! Sterkte Imke
hey nou ik heb gister helder rood bloed gekregen en pijn in de onderbuik en pijn in de onderrug en smiddags om 4 uur ben ik ineens een groot stuk ja hoe noem je dat soort (weefsel) verloren van wel enkele centimeters lang was totaal verast na 10 minuten door gespeold met me domme kop kwam er later achter had dit kunnen laten onderzoeken gekke is als het een vruchtzak geweest is waarom was die dan op alle 4 de echo's niet te zien? heeft het dan echt buiten de baarmoeder gezeten? en als het buitenbaarmoederljikk was kon je het dan ook uit je eigen verliezen want de assistent dachde dus van niet ofzoiets. nou hoop ook dat jij gelijk heb 3 keer scheepsrechts we gaan er op hopen. zeggen er dus meer. woendag gesprek bij de gyneacoloog en dan vragen of ze dus bloedtesten gaan doen bij mij en me vriend om te kijken wrom het du s 2 keer mis is gegaan. in ieder geval erg bedankt voor je antwoorden (ps) me vriend die zij zwanger in april en dat alles goed gaat en ik op de nacht van 31 december / 1 januari ga bevallen dan ik kan schreeuwen wat ik wil en niemand me hoort door de vuurwerk en ik een 2 of 3 ling zou krijgen aangezien die veel in mijn ouders hun familie zit hij is echt gek hoor haha
nou ik ben woensdag geopereerd omdat me zwangerschapshormoon was gestegen plaats van gedaalt ze wilden toch kijken waar de zwangerschap dan wel zat dus na lang zoeken zat het aan de eileiders vast en heb dus sinds woensdag tot vanmorgen in ziekehuis gelegen veel pijn gehad maar gaat redelijk nu
zat dus aan de buitenkant van de eileiders vast en dat hebben ze weg gehaald en de eileiders zijn gelukkig niet beschadigt en alles ziet er veder mooi uit alleen ja erg jammer dat de zwangerschap buiten de baarmoeder zat
Jeetje meis, Heftig hoor! Maar ik ben blij dat alles goed met je gaat en dat de operatie goed is verlopen. heel veel sterkte Imke