Ik was al een tijd op zoek naar de reportage: '' Tienermoeders'' van SBS6. Ik kon het wel vinden, maar de link wou niet openen. Na een tijdje surfen kwam ik dit tegen. http://www.eo.nl/programma/tzaljemaarge ... de=8663001 Dit is ook erg interessant! dus kijken maar! En voor nu.. weltrusten! X Joelle.
Ik heb de aflevering net gezien en werd er (grrrr die rothormonen ook) best emotioneel van. Ontzettend zwaar voor die meiden, die toch al vaak niet zo'n stabiele jeugd gehad hebben. Fijn om te zien dat er mogelijkheden zijn om deze meiden goed op te vangen.
Ja, ik heb echt respect voor deze meiden! echt! Moet je zien hoe ze zich er door heen vechten. knap.. daarom heb ik ook een link geplaatst.
ik ga ook kijken, net die andere gezien. Van die the boy is mine, nu deze kijken. hopelijk niet zo schokkend als die andere.
ik heb m net gezien,mooi hoor.. respect voor díe meiden die er echt voor willen knokken, zoals in dit filmpje! pfft, kon wel janken.. daar zit ik dan, getrouwd, een kindje, lieve familie en alles...en dan die meiden, ja echt respect!
Ik vond het echt een goede docu Hopelijk denken mensen dan wat meer na als ze een jonge moeder zien ipv meteen op vooroordelen over te gaan(helaas iets wat mens-eigen is denk ik). Ik ben ook benieuwd of ze nu idd het geld hebben gekregen om die wachtlijsten aan te pakken die ze nodig hebben.
inderdaad respect voor de meiden die er wel wat voor doen! ik zit te denken om straks als de 2de groter is mijn spulltjes aan zo'n opvanghuis te schenken, de kamer kinderwagen enz.