pppfff kan t nie meer

Discussion in 'Borstvoeding' started by happymama, Feb 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

de bv komt helemaal mn strot uit ik weet niet meer wat ik moet doen :(
    mijn zoontje had rs virus dus slecht drinken 3 dagen in t zh gelegen .
    daarna spruw dus weer slecht drinken .
    bij de dokter geweest spul gekregen en afgelopen ma was t nog niet weg . gebeld en kon vandaag pas terecht:x
    kom ik daar zegt ie dat t geen spruw is en moet een week wachten op de uitslag van een kweek die die net gedaan heeft
    t arme kind drinkt bar slecht en huilt veel .
    dus zit al weken zo te klote een fles wil die ook niet , ik weet echt niet meer wat ik moet
    moet morgen weer gaan werken en wil dat echt niet zo :(:(
    kan wel janken zo klote gaat t
    heb een lk gebeld kan daar pas maandag terecht dus moet zo ook nog t weekend in terwijl ik za en zo moet werken . ik kan t niet hoor :(

2. ona81

ona81 Bekend lid

Aug 19, 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Oh, bah dit is echt heel vervelend. Jammer da tje pas later naar d elk kan. Is het mogelijk om een andere te bellen die eerder kan? Of miss naa rje toe kan komen?
    Heel veel succes

3. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Volgens mij tref je elke keer de verkeerde huisarts... dit schiet toch niet op! Kun je geen verwijzing voor de KA krijgen? Ik zou heel boos worden op die huisarts, hij snapt toch wel dat je kindje vocht binnen moet krijgen!
    En wat betreft je werk: daar zou ik even mee bellen, misschien dat je wel zorgverlof kunt krijgen, want zo je kind naar de opvang moeten brengen is ook geen doen terwijl hij ziek is.

Heel veel succes en beterschap voor je mannetje!!!

4. happymama

jah heb maar 1 ha . ik wacht dit nog ff af en ga even kijken of ik een andere lk kan vinden . wist niet dat dat bestond zorg verlof . zal t ff googlen

5. happymama

nou heb t bv centrum lk nog gebeld maar niemand kan alles zit vol !!!:(

6. happymama

miss iemand van jullie tips ???

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ga voor de spruw dit weekeinde naar de HAP.
    Behandel jezelf en je kind. Meld jezelf ziek of graag zorgverlif aan.

Laat die fles even voor wat ie is tot je kind wat beter is.

8. happymama

ja maar de dokter zegt dat t geen spruw is en moet dus die kweek afwachten . heb net al een mail verstuurd naar mn werk .
    die zullen zeker niet blij zijn zit al vanaf dat ik 20 weken zwanger was thuis .btw ik smeer die zalf die ik gekregen heb iig door tot ik meer weet

9. Ago

Ago Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    1,470
    1
    38
    NL
    Misschien kun je ipv wachten op de lk contact opnemen met vrijwilligers van LLL of de borstvoedingsvereniging?
    En zoals dirksmama ook zegt, ik zou gewoon dit weekend naar de HAP gaan. Grote kans dat je dan een andere huisarts treft.

10. krabbeke

krabbeke Actief lid

Jun 30, 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft ook spruw gehad. Helaas trof ik een vervangende huisarts (eigen huisarts op vakantie) die zei dat het geen spruw was, want dan moest echt heel zijn mondje wit zijn! (wat dus niet was). En tja...hij heeft er voor gestudeerd zou je denken, Pas toen ik bij mijn eigen huisarts terecht kon bleek het dus wel degelijk spruw te zijn.

Ik wil hiermee zeggen dat niet alle huisartsen weten wat spruw precies is en hoe je het moet behandelen. Probeer dus een andere huisarts te spreken te krijgen, via de HAP bijv. en zorg dat je er iets voor krijgt. Dan kun je deze week iig. gaan behandelen en de uitslag van die kweek afwachten.

Het is heel vervelend voor je nu, met je werk enzo maar probeer inderdaad zorgverlof te krijgen of meld jezelf ziek (jij hebt ook spruw ;)) Kruip lekker met je kindje in bed en doe verder een heel weekend niks. Laat hem lekker bij je liggen, drinken als hij wil en probeer niet in de stess te schieten. Ook dat voelt je kindje en daar reageerd hij op. Succes ermee!

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ga nou niet naar de hap, zonde van tijd, geld en energie.
    Ik zou wat je zelf al zegt voorlopig even doorsmeren met de medicijnen die je al had gekregen.

Drinkt hij helemaal niet uit de fles? Niks? Wat zijn je werktijden, maak je lange dagen?

Wat raar dat er geen lk beschikbaar is, woon je in een uithoek ofzo?
    En heb je al gebeld met een vrijwilliger van een borstvoedingsorganisatie?

12. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    1,361
    0
    36
    drinken met borstvoedingshulpset of vingerfeeden een idee? en zelf kolven? Kolfspul moet dan wel na ieder gebruik uitgekookt. Alles wat in aanraking komt met melk min. met 60 graden wassen. Medicijnen het beste verdelen over alle voedingen.
    dat zijn even wat tips:)
    wat heb je nu met je werk gedaan? lijkt me echt niet wat om je kind achter te laten bij opvang als ie niet wil drinken.

Share This Page