Kan dit eigenlijk nergens vinden, maar ben me aan het verdiepen in welke kolf ik ga nemen en de Isis Iq Uno staat me wel aan omdat hij elektrisch en handmatig kan, maar wil wel de natural range flesjes enzo gaan gebruiken. Dus ik vroeg me af of deze er ook op passen, aangezien er ook een natural range kolf is en de natural en normale flesjes er niet hetzelfde uitzien. Zijn deze twee lijnen onderling wel gewoon te combineren?
Ik heb geen idee, maar het maakt toch niet uit? Je gebruikt 1 fles die onder de kolf past, om de melk in op te vangen en je schenkt de melk over in wat voor fles, zak of doos je maar wilt!
Volgens mij is het een bredere hals. Ik zag ze tenminste laatst in een gezin. Maar ik kolf hier altijd in een bewaarbeker en gooi het zonodig over in een fles. Bovendien weet je ook niet van tevoren uit welke fles je kindje graag drinkt. Hier bij beide een standaard avent flesje (gratis gekregen) uitgeprobeerd en dat werkte dus gebruikten we die.
Hmm dat is ook zo inderdaad. Die bewaarbekers hebben we vandaag toevallig al meegenomen, dus hebben we toch al.