Nieuw (zwanger in Zoetermeer)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door meloz, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meloz

    meloz Lid

    14 feb 2011
    11
    0
    0
    zoetermeer
    Hallo allen!

    Mijn naam is Melissa (35 jaar) en ik woon met mijn man (41 jaar) in Zoetermeer. Om het weekend zijn zijn twee kids uit een vorig huwelijk bij ons. Vorig jaar April zijn we getrouwd.

    Nu ben ik dus in de 6de week van mijn zwangerschap van ons eerste kindje samen.

    Ik zou het leuk vinden om met meiden die ook medio oktober uitgerekend zijn en uit Zoetermeer komen. Andere vrouwen natuurlijk ook, maar wat mensen uit mijn omgeving zou leuk zijn. Om mij heen is verder niemand zwanger en het is toch leuk om zoiets samen te delen.
     
  2. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Aller eerst gefeliciteerd met de zwangerschap! heel veel plezier hier en ik hoop dat je mede zwangeren vind uit de buurt:D
     
  3. daanquinty

    daanquinty Fanatiek lid

    12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    haha, he ik ken jou nog van de trouwhyves:) ik ben vorig jaar juni getrouwd...ik heb toen veel foto's van jou gezien toen je getrouwd was...en omdat ik ook uit zoetermeer kom en nu je foto zie herken ik je:D echt grappig...

    nou ik woon dus ook in zoetermeer en ben ook zwanger alleen van mij tweede kindje...ik ben ook 6 weken nu..wat grappig:)

    gefeliciteerd meid
     
  4. ella27

    ella27 VIP lid

    22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!
    gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    En wat een leuke foto zeg!
     
  5. CarpeDiem89

    CarpeDiem89 Actief lid

    2 jan 2011
    234
    0
    0
    Momenteel ff niks..
    Den Haag
    Welkom!! Zoetermeer is zo fijn wonen, wat mis ik het daar zeg!
    Waarschijnlijk verhuis ik ooit wel weer terug!

    Heel veel plezier en succes met je zwangerschap!

    Liefs
     
  6. meloz

    meloz Lid

    14 feb 2011
    11
    0
    0
    zoetermeer

    Dat is wel toevallig zeg! Hebben wij ook contact gehad daar? Want je naam zegt me zou gauw niets?

    Dus jij bent ook 6 weken! Hoe voel jij je nu? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me slap en down voel (Heel raar omdat ik echt heel blij ben met mijn zwangerschap, zullen wel de hormonen zijn!)


    Jullie allen trouwens gefeliciteerd met de zwangerschap!
     
  7. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.388
    3.258
    113
    Welkom! :)
     
  8. daanquinty

    daanquinty Fanatiek lid

    12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer

    nee hoor we hebben niet echt veel contact gehad toen...ik schreef wel mee in topics dus vandaar dat ik je herken:D

    nou ik voel me ook slap en down en niet lekker gewoon bah...idd de hormonen denk ik...hopelijk zakt het snel weer af:D
     
  9. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    Welkom :D
     
  10. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    welkom!
     

Deel Deze Pagina