Ontopic: nee ik ben niet erger geworden sinds ik mama ben, ik was altijd al zo . Nu heb ik alleen veel meer kennis over onderwerp kinderen en kan daar ook over meepraten. Vroeger hield ik mijn mond of riep dingen die nergens op sloegen.
maar waarombemoeien moeders zich ook altijd met andere moeders hun opvoeding als ik alles moet doen wat een ander zou willen pffffffffff dan word ik toch gek
ik bemoei me nooit met andersmans opvoeding ben zelf te onzeker voor.. vond het wel heel stoer van mezelf dat toen een vriend hulp nodig had over fles voeding ik haar kon adviseren, normaal ben ik de "soms simpele"vragen stelster
Ikzelf ben wel heel erg veranderd sinds ik mama ben. Kieskeuriger, verantwoordelijker, behoedzamer, zelfverzekerder. Dus jaah me oude vriendinnen vinden dat niet leuk maar ik heb zoiets van jaah ik ben nu niet alleen heb ook een kleine voor wie ik verantwoordelijk ben. Ik durf nu ook veel sneller tegen iemand te zeggen sorry geen tijd of het kan niet en dat komt ook omdat ik regelmaat wil hebben dus een vast ritme voor die kleine.
hier op het forum zal ik niet reageren op iets waar ik het niet mee eens ben, als iemand een vraag steld en ik heb een reactie/tip dan zal ik hem geven, maar als ik tegen hetgene bent wat ze vraagt zal ik dit niet melden aangezien ze niet vraagt wat we ervan vinden, maar om tips... eeh, snappen jullie?
Ik vind dat je op een forum/msn/hyves alstijd moet uitkijken hoe je iets brengt. Het gebeurd mij best vaak dat iets anders (gemener o.i.d.) overkomt dan dat ik het eigenlijk bedoel. Gelukkig zijn er wel smilies waarmee je een beetje kunt aangeven of je iets serieus moet zijn of als grap op kan vatten.
tja een stukje dierlijk instinct neemt het soms even over als mijn kroost word "aangevallen" oermoedermoed weet het niet. in ieder geval bevalt het me wel, ik geef mijn mening dring het niet op ieder zijn eigen keuze om er iets mee te doen of over de schouder te gooien zoals ik zelf ook doe.