Als je wilt minder met suikers, dan zou ik niet veel fruit gaan eten: zit heel veel suiker in (zitten wel meer vitamine's en vezels in, dus wel degelijk gezonder dat snoep ed) ... En bij blijvend afvallen zou ik idd contact opnemen met de HA. Hier iets lichter dan voor mn zwangerschap, maar ik betwijfel dat dat iets te maken heeft met de BV ... gewoon weer op mn 'natuurlijke' gewicht ...
Die duizeligheid lijkt me toch echt niet normaal hoor ... Wellicht omdat je een lage suikerspiegel hebt? Ik heb daar ook regelmatig last van. Bij mij is het een kwestie van heel regelmatig eten: zo ongeveer om de 2 uur.
@salapio.. ik denk eerder een hoge bloedsuikerspiegel haha Nee ik denk dat soms mijn bloeddruk wat aan de lage kant is, als ik dan bv een dropje oid (haha) eet of iets hartigs op brood, dan is het weer goed.
ik zou als je echt wilt aankomen speciale poeder halen die je in je yoghurt enzo kan doen, dat zijn goede dikmakers die sporters ook gebruiken en pasta's, enneh liever geen suiker dat zijn loze dingen doen niets voor je lijf..