Moeders die hun kind vergeten in een winkel

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gizzie1983, 19 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik kan me voorstellen dat je je kind vergeet en er dan na een paar minuten achter komt ja. Maar een hele dag? Nee, echt niet. Ik zou niet meer met mezelf kunnen leven. Vreselijk voor 't arme kindje in Amerika.. Echt vreselijk, geen woorden voor. Hoe kun je nou de hele dag niet meer aan je kind denken? Er moet dan toch een belletje gaan rinkelen? Bah:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Mij is het nog niet overkomen, of ik moet de hele voorval zijn vergeten 😂.

Maar mijn schoonmoeder, de über overbezorgde moeder (tot in extreme) is mijn schoonbroer een keer vergeten in een winkel. Dat het HAAR overkomen is, is voor mij het ultieme bewijs dat geen 'nooit' bestaat hiervoor.

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou niet echt vergeten maar wel bijna. Ik ging de middelste op halen op het kdv met mijn jongste. De jongste in de maxi cosi. Ik kom binnen en zet hem neer voor het lokaal. Naja ga de middelste halen klets nog wat en wij lopen bijna zo weg tot ik bij de deur stond (tussendeur tussen het kdv en bso) en dacht oeps ik had er nog eentje bij mij ;)

4. tuc

tuc Niet meer actief

nou ik heb kinderen en ik garandeer je dat ik echt nooit tijdens het uitstappen over het hoofd kan zien dat er kinderen achterin zitten. Op het moment dat ik mijn portier dichtsla zie ik ze nog zitten.

5. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Ik heb er 4. En nog nooit vergeten. Wel eens kwijt geraakt. Van de week de jongste nog bij school steeds stond ze naaste me tot broer buiten kwam.heel het plein afgezocht.was ze naar binnen gesniekt.komt de juf met haar naar buiten ze was heel lief gaan spelen.met de duplo. Ook wel eens in een winkel dat ze aan de andere kant van het kleding rek stonden.maar vergeten gelukkig nog nooit

6. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Het is ons ook een keer overgekomen. Na een dag werken komen man en ik beide thuis. We lopen naar binnen en praten over het eten. Op dat moment beseffen we dat we iemand zijn vergeten op te halen bij de opvang.... :).

Overigens kon ik mij niet voorstellen dat dit mij ooit zou overkomen en toch is het gebeurd. Ik oordeel niet snel negatief over andere moeders en zeker niet over de moeders uit dit artikel, maar voor mezelf ben ik toch een stuk strenger. Ik heb mij echt wel even rot gevoeld.

7. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik ben mijn zoon nog nooit vergeten en durf best te zeggen dat ik dat nooit zal doen ook.
    Kwijtraken of ergens niet op tijd zijn kan ik niet garanderen maar vergeten dat hij nog ergens is? Nee, absoluut niet.
    Ik vind je ook een beetje een dom mens als je met te veel bezig bent dat je je kind vergeet. Er zal maar iets erg gebeuren.
    Nee hier staat zoon op 1 en dan komt de rest pas. Of dat nu een (belangrijke) afspraak is of niet.

8. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Ja sommige mensen zijn zo dom als ze met hun ene kind bezig zijn en daarom hun andere kind even vergeten... Met één kind is het ook wel lekker makkelijk. Weet ik uit eigen ervaring ;)

Des te meer ballen je in de lucht moet houden, hoe moeilijker. Met bijvoorbeeld 3 kinderen, een baan en een zieke moeder kan ik me heel goed voorstellen dat je een keer een bal laat vallen. Of dat nu je moeder is of je kind. Niemand wil zijn kind vergeten en jouw uitspraken vind ik wel ver gaan. Ik weet niet of jij ook net als ik maar één bal hebt, maar dat zal niet voor iedereen gelden.

9. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik kan mij er zelf weinig tot niets bij voorstellen wat mijzelf betreft. Een kind vergeten zie ik niet gebeuren, maar wij zijn wel de oudste (toen 3) een keer 'kwijt' geweest in een winkelcentrum. Dat waren de langste 5 minuten van mijn leven :$

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Achja, dan ben ik maar dom. Blijkbaar zet ik volgens jou ook m'n dochters niet op nummer 1. Lekker veroordelend berichtje dit!
    Ik hoop dat het je nooit overkomt, maar ik vind het naïef om te zeggen dat het je nooit gaat gebeuren.

11. Ladybug85

Ladybug85 Niet meer actief

Mee eens. En ook met twee maten meten want kwijtraken vind ik dan net zo ''erg'' omdat je op dat moment dan óók niet voldoende op je kind aan het letten was en dus zogenaamd niet je kind op nummer 1 had staan.

12. blondine01

blondine01 Niet meer actief

Ik kan me wel voorstellen dat je een keertje je kind vergeet mee te nemen. Zeker als je er meerdere hebt rondlopen.
    Soms ben ik ook zo druk met boodschappen, sleutels pakken etc dat ik dochter bijna vergeet uit t karretje te halen of van de fiets :D
    Maar wegrijden van de Ikea zonder je kind of uren in een auto laten zitten, nee durf oprecht te zeggen dat dat mij nooit zal gebeuren.

13. Alf

Alf Niet meer actief

Niet dat Ik ze ooit ben vergeten in de auto, maar bij mij liggen vaak te snurken in hun stoeltje en zijn dus stil. Hoofd tegen het raam. Ik moet echt omdraaien om ze te zíen.
    En bij het uitstappen, man en ik hebben beiden getint glas.
    :)

14. Alf

Alf Niet meer actief

Wauw.... :$

15. susy26

susy26 Niet meer actief

Las net op Fb dat er een 5 jarig meisje is overleden, ze was 'vergeten' in de auto...😢 de moeder zat met haar 4 kinderen bij de caravan en kwam er te laat achter , ongelooflijk!!

16. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Was ze vergeten dat ze er 5 had :(

17. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Wij zijn wel eens met de oudtse boodschappen gaan doen, ik was hoogzwanger van de jongste. Dochter ging bij zon tv ding spelen en wij de lege flessen inleveren, daarna de boodschappen gepakt en ik zeg tegen mn man "zo dan kunnen we naar de kassa". Zegt hij "zullen we dochter niet even halen". Oeps, even vergeten dat ze erbij was.

En de jongste heb ik ook eens in de auto laten zitten. We kwamen thuis en mn man haalt altijd alles en iedereen uit de auto. Hij liep naar binnen en ik dacht dat hij alles uit de auto had gehaald dus ik reed door om een plekje te zoeken. Parkeer de auto en loop naar huis, zonder mn jongste dus.

18. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik heb er 6 en gelukkig nog nooit 1 vergeten.
    Ik zou me enorm schuldig voelen!
    Maar het ergste zou ik al die veroordelingen vinden die ik zou krijgen van mensen die zeker weten dat hen zoiets nooit zou overkomen...

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Verschrikkelijk als het je overkomt 😰 Hoop dat het mij nooit overkomt.

Wel een keer gehad dat ik de oudste naar de psz bracht en dat ik 100 meter bij school vandaan was en dacht: Hmm ik had toch wat bij mij de heen weg? 😅 Zit de hond nog rustig te wachten bij het hek haha.

Deel Deze Pagina