Schietpartij Duitsland

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lovelymom85, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymom85

Lovelymom85 Actief lid

1 mei 2016
    330
    9
    18
    NULL
    NULL
  2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Inmiddels ben ik zover dat ik hier dus helemaal niet meer raar van op kijk. Triest eigenlijk.

3. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    Hier hetzelfde:(

4. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    pfff heftig .....en angstig.....:(

5. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Hier ook helaas. We kunnen net zo goed een aanslagen topic openen :x

6. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Toevallig op de dag dat vijf jaar geleden die Breivik het vuur opende op Utøya.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gaat lekker in de wereld (maar niet heus).
    Weer van die IS aanhangers of ander doorgedraaid tuig?
    Wij gaan over een ruime week naar Duitsland met vakantie maar begin nu toch echt te twijfelen of we nog wel zullen gaan.
    Zitten helemaal niet bij Munchen in de buurt maar het geeft aardig te denken.
    Stelletje vieze honden.

8. Dit vind ik wel een geval van 'het kan overal gebeuren'.. Wij gaan naar Oostenrijk en hebben uitstapjes naar Bratislava en Budapest op de planning staan. In Bratislava gaan we naar een groot winkelcentrum en in Budapest naar bekende toeristische trekpleisters.. En ja, ik denk af en toe ook; moeten we dat nou wel doen? Maar als ik op de Dam in Amsterdam loop, of in een winkelcentrum in Rotterdam, kunnen ze daar óók lopen.. Na Nice twijfel ik ook over het vuurwerkfestival op Scheveningen, want daar kunnen ze ook gewoon komen. En, lekker cliché maar wel waar, dat is nu juist wat ze willen, dat mensen bang worden en hun leven niet meer leven zonder na te denken over gruwelijke dingen die zouden kunnen gebeuren.. Maarja, fijn voelt het niet.. :(

M'n hart breekt echt als ik mensen zie rennen met hun kinderen op hun arm.. Gewoon even winkelen, gewoon even een Happy Meal eten bij McDonalds.. Allemaal niet 'gewoon' meer :(

9. Evelien80

Evelien80 Niet meer actief

De wereld word steeds geweldadiger.
    Niet te geloven dit.
    Dan ben je echt goed ziek in je hoofd als je zo denkt.
    Weer onschuldige mensen het slachtoffer.
    Dat geld voor alle aanslagen .
    Die van Belgie,Frankrijk,Spanje,Turkije overal

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

11. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.870
    5.107
    113
    Hier hetzelfde, helaas :(

12. watermeloeen

30 aug 2015
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk. In gedachten bij München.

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Echt... Waar gaat het heen joh :(

14. blondine01

blondine01 Niet meer actief

Ik word er echt ziek van. Het idee dat je in winkels/bioscopen als totaal onschuldige, zelfs met (kleine) kinderen, gewoon doodgeschoten kan worden door een of andere mislukkeling waar er ook nog meerdere van rondlopen. Waar denk je toch gvd het recht vandaan te halen om andermans leven te beëindigen?! :(

15. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Echt he! dat is iets wat mij ook zo woedend maakt. Ben je niet blij met je leven? prima, maak jezelf maar van kant griezel. Maar sleep geen onschuldige mensen en al helemaal geen kinderen met je mee :(

16. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    dan maar lekker cliche, ik wil nog wat langer leven dan vandaag... ik zit ook al tijden aan dat vuurwerkfestival te denken. zie dan allerlei beelden voor me en heb dus ook besloten er niet naar toe te gaan. dan maar bang hoor. alleen nu ben ik uitgenodigd om naar een musical te gaan en ik schijt echt peuken...:)
    ik hou sowieso al niet van al die drukte maar nu laat ik het liever voorbij gaan. ben liever bij mn kids.

17. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Eens...
    Liever bang en nergens meer heen dan t risico nemen en zonder mn kids verder moeten of zij zonder mij.
    Avondje bios met manlief? Laat maar... theater? Laat voorlopig allemaal maar...

18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat ik altijd echt zo laf vind is dat ze dan zelfmoord plegen...
    Wel het lef hebben om ouders hun kind te ontnemen, of kinderen hun ouders.. Maar dan niet het lef om de consequenties van je actie te ondergaan.
    Zelf voor de makkelijkste uitweg te kiezen, maar wel mensen met angst en pure paniek achterlaten. Gezinnen kapot...

19. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nu toch niet? Dacht dat ze voortvluchtig waren of niet?

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    #20 xElles, 22 jul 2016
    Laatst bewerkt: 22 jul 2016
    Op die link die net gestuurd was (onderaan, vorige pagina) staat dat er een onbevestigde melding was dat 1 van de schutters zelfmoord heeft gepleegd.

*Edit: Ik zie die melding er ineens niet meer tussen staan?.... Vreemd..
    *Edit2: Ah.. Nu weer wel

Deel Deze Pagina