moeders die ook snel twee kindjes achter elkaar zouden willen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dropfruit, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Erg herkenbaar! Ik had toen Justin 2 maanden was al helemaal kriebels. Ik zou naar de gynaecoloog terug gaan zeker vanwege je pco en het daarmee bespreken. Succes, en ik vond het geweldig, Justin was 17 maanden oud toen zijn broertje Colin werd geboren, het was heavy de eerste tijd maar ook heeeeeel mooi en leuk!

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier twee meiden waar 16 maanden tussen zit. Bij de eerste was ik in ronde 14 pas zwanger. Na de bevalling heb ik 6 maanden BV gegeven waarbij ik niet ongesteld werd. Bij ons kriebelde het ook al weer snel en omdat we het idee hadden dat het wel eens lang kon duren hebben we na 5 maanden de condooms maar achterwege gelaten. Na het stoppen met de BV werd ik weer ongesteld en een maand later was ik zwanger. Dus toen al in de 2e ronde!! Kortom het kan dus ook snel gaan bij een tweede zelfs als het bij de eerste lang duurde.
    Een half jaar na nr 2 begon het bijmij al weer te kriebelen maan manlief moest nog even overtuigd worden. Dus na 9 maanden zijn we er toen weer voor gegaan. Nu helaas al weer in ronde 9 en ik hoop dat het weer snel raak mag zijn.
    Ik kan alelen maar zeggen ik vind het heerlijkda t ze zo dicht op elkaar zitten. Ze spelen nu al zoveel met elkaar en de oudste weet inderdaad niet beter als dat de jongste er altijd is geweest. En zwaar vindt ik wel meevallen. Meer dat je het druk hebt maar ja dat heb je ook wel als ze ouder zijn volgens mij. Voordeel is dat ze bijv smiddags allebei nog slapen en dan kan ik ook mooi af en toe nog op de bank liggen :D
    Kortom ik zou gewoon naar je gyn gaan en het bespreken!

Deel Deze Pagina