Hoi, Mijn zoontje (13 maanden) kan sinds 3/4 weken gaan staan. Alleen staat hij erg met zijn voeten naar buiten, net zoals een ballarina, alleen dan niet met zijn voeten plat op de grond, maar meer op de binnenkant van zijn voet. Ik kan mij niet herrineren dat mijn dochter dit ook deed. Wie herkent dit? en ging het vanzelf over? Ik maak me nog niet echt zorgen en als we over een paar weken weer naar het CB moeten zal ik het ook even aankaarten als het nog niet vanzelf is weggetrokken, maar ik ben even benieuwd, want je hoort vaak dat ze juist met de voeten naar binnen staan.
Ik herken het niet, hier staat hij gewoon plat op zijn voeten (soms op de tenen). Maar de kleine van mijn nichtje stond ook heel raar op zijn voeten. En ik heb pas ergens (weet helaas niet meer waar, misschien wel ik de groeigids van het CB) dat het heel normaal is als ze dan wat vreemd op hun voeten staan, dit komt dan vanzelf goed. Anders ff CB raadplegen.
Dank je, ik was sowieso van plan om het even na te vragen bij het CB, aangezien we hier binnenkort weer naar toe moeten... Vroeg me alleen af of anderen dit ook kennen. Mijn dochter stond juist met haar voeten naar binnen, maar dit trok eigenlijk vrij snel recht naarmate ze steviger stond.
Dat is heel normaal hoor! Mijn dochter had haar voetjes ook altijd naar buiten op die leeftijd. En mijn zoontje is nu ruim 12 mnd en gaat zelfs op de bovenkant van zijn voet staan....vraag me niet hoe, maar hij doet het wel! Als ze meer en beter gaan lopen gaan die voetjes vanzelf wel rechter staan.
Hoi ik herken het! Ons zoontje is 14 maanden en staat vaak ook met zn voetje naar buiten/binnen. Heb het ook nagevraagd op cb maar zij legden mij uit dat het heel normaal is. De voetjes zijn tot een jaar of 2 nog volop in ontwikkeling. Ze heeft aangegeven dat als hij met lopen straks echt last van zn voetje heeft, dat we dan ff ernaar moeten laten kijken. Maar het schijnt er dus bij e horen!
Mijn dochter doet t ook en vroeg me idd af of het normaal was. ook loopt ze als charlie Chaplin zal ik maar zeggen... Ze wikkelt bij lange na niet haar voet af zoals dat volgens mij zou moeten. Fijn om te lezen dat het normaal is Dacht al wel dat het vanzelf goed zou komen. Ze loopt nog niet los en haar voetjes moeten nog sterker worden, ik laat haar 9 van de 10 x op haar blote voeten lopen.
Grappig, zoontje heeft momenteel ook even de bijnaam Charlie Chaplin Ik laat hem idd bijna altijd gewoon op blote voeten lopen, en hij gaat snel genoeg lang de tafel, los lopen zal nog wel even duren denk ik, op deze manier los staan vergt toch veel van je balans...