Hey Nen, Ga het donderdag maar aankaarten.. Heb sws een rare huid dus snel jeuk, thanks mam! Haha dus maar me er niet echt zorgen over het os vooral gewoon heel irritant! Ja die Bloom is cool hè!! Wij hebben een witte met bruine inzet.. Past precies bij ons huis.. Eigenlijk ligt hij ver ver boven ons budget, maar we kregen van mijn moeder 1500 euro voor de kinderwagen en door allerlei kortingen bleef er geld over en moest ik zelf nog 150 euro bij leggen voor de stoel! Hihi ik heb een paar dansjes gedaan in de winkel zo blij! Wat vervelend! Heb je dat alleen met stil staan? Dan heb ik het namelijk ook heel erg, zodra ik stil sta wordt ik niet goed.. Zweten, duizelig, hoge ademhaling en erg misselijk maar als ik blijf lopen dan gaat het stukken beter.. Haha een zwanger lijf blijft een apart geval! Wat voor pijn heb je in je bekken? Ik ben maandag voor het eerst bij de bekkentherapeut geweest omdat ik m'n rechter been niet goed meer kon gebruiken door pijn in het heupgewricht.. Heeft nu al best wel geholpen! Misschien toch een idee om nog even een afspraak te maken? Ik weet niet of je daarvoor verzekerd bent maar het kan het toch allemaal weer iets beter verdraagbaar maken ookal zijn het nog maar een paar weekjes!
Hoi Meiden! Wat is het hier rustig! Hoe gaat het met iedereen? Hier helaas allemaal wat minder. Vandaag opgenomen voor zwangerschapshypertensie en bij de echo vandaag kwamen ze erachter dat de kleine man ren groeiachterstand heeft sinds week 30.. Dus nu 100% bedrust en meteen gestart met bloeddruk verlagende medicatie (3x per dag 250 mg methyldopa).. Hopen dat de medicatie aanslaat en de placenta weet goed gaat werken waardoor de kleine weer goed gaat groeien..
Hallo allemaal, En sorry. De afgelopen week was zo hectisch dat willen jullie niet weten. Allereerst Miep, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige baby!. Hier gaat het op zich goed. De kleine meid doet het super en mama is nadat ze de ks gehad heeft wonderbaarlijk snel opgeknapt van het HELLP-syndroom. Grappige was dat ik, zoals jullie weten, geen klachten had. Maar mijn bloed liet zien dat ik heel erg ziek was. Donderdag 23 augustus gaf ik aan dat mijn urine donker was (ik lag toen al bijna een week in het zh), 10 minuten later doktoren en verpleging aan het bed inclusief een bloedprikker, 30 minuten later lag ik op een kraamsuite met allerlei infusen etc. Heftig. Vrijdag kreeg ik een groeiecho 'just in case'. Maar ik wist al wel dat zij al wel wisten dat ze het gingen halen. Zaterdag om 10.54 is onze prachtige mooie dochter geboren. Alles was heel heftig. Vooral mentaal vind/vond ik het heel zwaar. Die monitor, die piepjes. Elke piep stond mijn hart stil. Inmiddels weet ik dat op diezelfde monitor ook andere babies zijn aangesloten dus elke monitor geeft een alarm als er iets met 1 baby niet in orde is. Vaak blijken dat overigens gewoon storingen te zijn maar ja, daardenk je gewoon niet aan. Op zo'n moment is het gewoon schrikken. Met de kleine gaat het zoals gezegd goed. We gaan dagelijks een paar keer op en neer naar haar en dan is het genieten. Verzorgen, buidelen, naar haar prachtige gezichtje kijken. Onvoorstelbaar hoe niets er meer toe doet vanaf het moment dat je je eerste kind ter wereld zet. Dat was even een korte update. Ik ben momenteel alleen op haar gefocussed dus vergeef me als ik wat afwezig ben. Liefs Crypto
Hoi Crypto!! Late reactie maar wat super fijn dan jullie kleine het zo goed doet! Geniet lekker van elkaar! En ben erg ik dat je zo snel opgeknapt bent!! Kleine update, vorige week donderdag opgenomen bloeddruk 150/100 geloof ik.. Medicatie gestart en vrijdag weer naar huis met bloeddruk 135/85.. Wel volledige bedrust.. Ctg maandag helemaal goed! Dinsdag ochtend getrouwd!!! Vandaag weer controle.. Echo goed baby heeft een groeiachterstand maar de doorstroom in de navelstreng was goed en hij was in goede conditie.. Maar mijn bloeddruk was weer 150/100 dus ben weer opgenomen.. Nu met verhoging van de medicatie.. Afwachten hoe het nu zal gaan! Xx
Gefeliciteerd met jullie trouwen DD! En ook beterschap. Niet leuk maar ze houden je in ieder geval wel goed in de gaten. liefs
Lieve meiden, hoe gaat het hier met jullie? Alles nog goed? Hier alles zijn gangetje. Vanochtend mochten we de kleine zelf in bad doen. Mooi moment. Ze is sinds een paar dagen van de coffeine af. Vanavond gaan we met de verpleging kijken naar de videobeelden die ze van het videobegeleidingsteam gemaakt hebben. Benieuwd naar. En morgenavond mag ze in principe uit de couveuse naar een wiegje. Allemaal hele mooie momenten maar oh zo snel. En gisteren hing er een felicitatiekaartje op haar couveuse dat ze de 2000 gram gepasseerd is . Ben zo trots op de kleine meid. Vanochtend hebben we haar voor het eerst horen huilen tijdens het badderen. Staat vervolgens papa ook te huilen . Hoop dat alles goed is met jullie! Liefs,Crypto