Buik en rugpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chick111, 2 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chick111

chick111 Lid

6 mrt 2008
    38
    0
    0
    Halloo....

Werd vanmorgen wakker met flinke pijn in mn onderrug en onderbuik. Maakte me natuurlijk direct zorgen, ben nu ruim 19wk zwanger. Normaal voel ik dr ook altijd flink tekeer gaan in de ochtend en vandaag dus niet. Nu heb ik rustig aan gedaan, pijn in de buik wordt wel wat minder maar van mn rug blijf ik last hebben. Gelukkig heb ik haar inmiddels wel alweer n paar x gevoeld, maar toch zit t me niet helemaal lekker.
    Zal waarschijnlijk wel met t groeien van de bm te maken hebben, maar iemand ervaring ermee??? Zit al bij de bekkenfysio maar die zie ik dinsdag pas weer, dus dan kan ik t vragen.

Hou ma ff rust, dat kan zowiezo geen kwaad toch!!

2. Snowy

Snowy Actief lid

Hey,

Hier ook 1 met flinke rug en banden pijn. Loop ook bij de fysio in eerste instantie voor mijn onderrug, maar zo in de 20ste week kreeg ik ook ineens onwijze steken in mijn onderbuik, dit heb ik ook tegen de fysio gezegd en die zegt dat het mijn banden zijn die flink aan het oprekken zijn. En alles staat in verbinding met elkaar natuurlijk, het trekt soms van mijn rug naar mijn buik. Het kan geen kwaad voor de baby, want heb daar ook al naar gevraagd, het is gewoon heel lastig om die pijn te hebben. Heb af en toe al moeite om s'ochtends mijn onderbroek in te komen:p Maar ja heb het er zeker voor over;) Het is niks om je zorgen om te hoeven maken.
    Succes!!

Liefs Snowy

3. happymama

happymama Niet meer actief

t bewegen van de baby hoef je je niet druk te maken je hoeft m rond deze periode nog niet iedere dag te voellen !!
    de buik er rug klachten kunnen idd komen van de groei van de bm maar t kan ook een blaas ontsteking zijn en daar ben ik t levende bewijs van t is erg vervelend ,
    even een potje urine naar de huisarts dan weet je iig vast of t dat is of niet , zou t dat zijn en je loopt er te lang mee rond dan ben je verder van huis .
    als je t niet vertrouwd altijd even je vk bellen !!!

Deel Deze Pagina