Moeders en tattoo`s

Discussie in 'De lounge' gestart door Biancaaa, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik heb ook een triball op mn onderrug waar iedereen zo'n hekel anno 1999 :$ maarja ik mag ook want ben ook al 38 :D lol verder heb ik de naam van mijn man op mijn vinger en visaversa;) en tot nu toe ook nooit spijt gehad!

trouwens de triball op mijn onderrug was een kadootje aan mezelf toen ik maar liefst 60kg was afgevallen ;)

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Same here! Ik heb hem ook op een plek dat niet dagelijks te zien is, en de tattoo slaat volledig op mijzelf. En ook ik heb geen spijt ervan!

Zit soms wel eens te denken een tattoo met de namen van mijn kids te laten zetten maar ik weet gewoon niet wat en waar, van mij hoeft het niet duidelijk zichtbaar voor de buitenwereld te zijn (omdat ik het iets van mijzelf vind). Maar denk dat ik het maar laat, en het bij een sierraad laat.

Zag iets over piercings, heb een tongpiercing gehad maar toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van mijn eerste heb ik hem eruit gehaald.

3. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    @ troeltje
    Wat was de reden dat je je tongpiercing eruit hebt gehaald?

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Bianca, tja dat was mijn ingeving toen ik erachter kwam dat ik zwanger was... Had er niet echt een reden voor, misschien wel onbewust een angst dat mijn kindje daar ook mee aan zou komen zetten als ze 14 is...
    Heb er trouwens geen spijt van dat ik hem eruit gehaald heb!

5. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    okeej op die manier.
    Heb er namelijk zelf ook 1 en als ik die verwissel vind ik het zo een vreemd gevoel.

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hier ook iemand met een tongpiercing en inderdaad wat Bianca zegt, als ik 'm er uit haal voelt het zó vreemd en kaal!
    Ik heb dat ding al zo'n zes a zeven jaar.
    Ik heb ook een labret gehad, maar die heb ik na 2 jaar er uit gehaald.
    Aangezien ik ging solliciteren bij een bedrijf waar zichtbare piercings niet mochten, dacht laat ik 'm er maar uithalen.
    Daarbij m'n vriend is er ook nooit kapot van geweest.

Geen spijt van gehad! Tong piercing haal ik er niet uit!

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    geen problemen met getatoeerde moeders...ben er zelf ook een maar ik heb ze inderdaad zodat niemand ze ziet maar als ik open schoenen aan heb of in topjes of bikini loop zien ze ze wel gewoon als mensen er niet tegen kunnen moeten ze de andere kant op kijken....je bent geen andere moeder als je ineens een tattoo neemt....

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    misschien heeft idereen die gedachten wel.. denken aan die tijd van toen.. Misschien staat iemand zijn Tribal wel voor een herrinnering, een verleden.. dus waarom ouderwets? je weet niet of er een verhaal achter zit.

ik heb dus ook 1 tribal op mn rug.. er staat een hart in het midden met eromheen lijnen die van breed naar smal lopen.. ik heb hem staan voor de mensne die er niet meer zijn maar nog wel in mn hart zitten..

maar goed waarom anders moeder? het is maar een "tekening"en herrinnering aan iets.. en over 80 jaar?? ben ik gewoon een hippe oma met tatoeages :D

Deel Deze Pagina