Patrick Swayze (56) is stervende. De Amerikaanse acteur, bij wie in januari alvleesklierkanker werd ontdekt, zou zich volgens The National Enquirer voorbereiden op zijn overlijden. "Patrick heeft onlangs te horen gekregen dat de kanker is uitgezaaid naar zijn lever en volgens zijn artsen bevindt hij zich nu in het laatste stadium", aldus een bron. "Patrick wist dat dit er aan zat te komen omdat hij zich de afgelopen tijd veel zwakker voelde." Volgens de bron heeft de Dirty Dancing-ster zijn vrouw Lisa, met wie hij 33 jaar getrouwd is, en zijn broer Donnie inmiddels ingelicht. "Lisa heeft Donnie huilend gebeld met het bericht dat hij zo snel mogelijk naar Chicago moest komen waar opnames voor de televisieserie The Beast plaatsvonden." Vreselijk zeg, zo jong nog...
jeetje wat erg..... ik vond hem vroeger helemaal geweldig door dirty dancing als het dan toch het einde is hoop ik dat hij niet te veel hoeft te lijden
North and South vond ik hem ook heel goed in. Erg zeg, eerst hoorde je dat er nog hoop was, maar dit klinkt echt als een serieus einde.
He bah... wat een naar bericht. Ik dacht juist dat het weer beter met hem ging? VErschrikkelijk dit... Ik hoop maar dat hij 'snel' heen mag gaan zonder al te veel pijn.
Heerlijke man, altijd geweest. Ik zou hem als zuster graag willen verzorgen. Als dat het laatste is wat ik kon doen. Hope
Patrick Swayze: 'Ik ben niet stervende' Patrick Swayze (56) kan het wel van de daken schreeuwen: "Ik ben nog niet dood!" Patrick laat in een verklaring weten dat hij helemaal nog geen afscheid aan het nemen is: "Het is me een doorn in het oog dat er wordt gezegd dat ik stervende ben en afscheid neem van mijn familie en vrienden. Alvleesklierkanker is een agressieve ziekte en ik wist dat ik moest gaan vechten. Maar tot zover win ik! Ik ben één van de weinigen die goed reageert op de behandelingen. Door de negatieve berichtgeving wordt al die positiviteit teniet gedaan. Het is bijna emotionele mishandeling voor mij en mijn familie en dat maakt me kwaad. Juist omdat hoop zoiets fragiels is. Ik wil graag iedereen bedanken die me is blijven steunen." Bron: De telegraaf