Hallo, mijn naam is Gianina en ik heb twee kimderen, een meisje van 3 en een jongentje van 22 maanden, mijn man is nederlands en ik ben peruaans, ik spreek dus spaans, emgels en nederlands . Ik ben opzoek naar moeders met kleine kinderen om leuke dingen te doen, koffee drinken, praten, etc. Wij wonnen in Apeldoorn bijne twee jaar maar ik heb niet veel vrienden met kinderen. Mvg, Gianina
Je hebt je reactie geplaatst in 'óver deze site' Dit is merendeel bedoeld dus als je een vraag/opmerking heb over deze site. Ik zal vragen om je topic te verplaatsen naar het juiste onderdeel
Sorry Darkangel25, was niet express, ik ben een beetje kwijt en ik wist niet waar te schrijven, maar ik probeerde meerdere tijdens de bericht te verwijnderen en lukt het niet, mischien u kunt mij even helpen? Alvast bedankt. Mvg, Gianina
Haha je hoeft geen sorry te zeggen hoor, Ik heb al een melding gemaakt van jou topic om het te verplaatsen. Jijzelf kan dit bericht nu niet meer aanpassen, dat moet binnen het uur gebeuren, ook kun jij het niet meer verwijderen, dat kan alleen beheer/ moderator doen.
k heb geen topic geplaatst, Ik heb een melding gemaakt van DIT topic, dus als beheer de melding bekeken heeft, kan beheer jouw topic verplaatsen naar het juiste forum onderdeel.
Ik kom niet uit Apeldoorn, maar misschien vind je hier moeders: Mama's Club Apeldoorn - Een andere Mijn Mama's Clubs site