Moeders met autisme op dit forum?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleinesara, 18 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Zijn die er? Ik loop soms tegen zoveel dingen aan, zou fijn zijn om met wat "lotgenoten" te kunnen praten.

2. kleinesara

Niemand? Jammer..

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

Helaas, hier ook niet. Musschien een oproepje doen in de lounge? Daar lezen meer mensen.

4. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Er is de lounge eerder een onderwerp met dezelfde titel geweest. Die is later verplaatst naar de clubs. Misschien even zoeken. Al zou dat onderwerp nu wel gesloten zijn, maar kan je wel lezen en misschien pb sturen. Succes.

5. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
  6. kleinesara

Ja gesloten inderdaad. Dat is jammer. Ik voel me soms zo alleen hierin, zo onbegrepen. Soms ook een aansteller. Zou fijn zijn om met wat andere moeders te kunnen praten die de problemen waar ik tegenaan loop herkennen.

7. Dolinde

Dolinde Niet meer actief

Hoi,
    Zelf werk ik met jongeren met autisme. Ik hoop voor je dat je iemand gaat vinden want kan me voorstellen dat het fijn is om ervaringen te delen. Goede stap om een berichtje hier te plaatsen! Heb je het ook al geprobeerd via de NVA?

8. Yuk

Yuk Actief lid

30 mei 2013
    105
    6
    18
    Vrouw
    Nederland
    Hier nog in de fase, die al jaaaaren duurt, van een groot vermoeden van Asperger, helaas door allerlei omstandigheden nog steeds niet officieel de diagnose laten stellen. Ik zie daar eerlijk gezegd ook behoorlijk tegenop, alsof ik dan met een "echt" labeltje minder zou functioneren dan dat ik nu doe.

Welke vorm van autisme heb jij?

9. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier nog geen moeder en mijn autisme is één van de dingen die me tegenhoudt om zwanger te worden.
    Daarnaast nog een waslijst aan andere medische troubles met als voornaamste mijn epilepsie (onder controle met medicatie) en mijn trombose die ik kreeg op mijn 22. En mijn hartoperatie toen ik 5 maand oud was (nog steeds jaarlijks op controle).

Grote kans dat ik mijn autisme en heel de rest van de zwik doorgeef aan mijn kind.
    Wil en kan ik daar wel mee leven? Dat ik dat mijn kind aan doe.
    En kan ik dat zelf wel aan, als je weet dat ik nu al halftijds op invaliditeit zit en totaal geen netwerk - familie, ... - rond mij heb? En dat ik tegelijk mijn deeltijdse job wel nodig heb om uit huis en niet depressief te raken (3.5 jaar voltijds thuisgezeten en nee, ik kan niet zeggen dat het "gezond" was).

Mijn partner laat de keuze aan mij overigens.

Ik ben overigens wel een Belgje.

Deel Deze Pagina