Moeders intuitie?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bjanc, Dec 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

Jun 19, 2014
    540
    1
    0
    Hier dacht ik mijn ouders totaal te zullen verrassen met onze 3e, hadden shirts voor de 2 oudste laten maken.
    Ze deed de jasjes uit, las het en riep heel hard naar mijn vader: zie je nou, ik zei het toch!
    Bleek dat ze eerder die week gedroomd had dat we langs kwamen met mijn geboorte kaartje waarop mijn naam was doorgekrast en een naam van een baby stond. Toen ze wakker werd heeft ze direct tegen mijn vader gezegd dat ik zwanger was :$:$:$ heeeeel apart. En eng hahaha:D
    Was toen ongeveer 7 weken

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Nou ik ben heel benieuwd.
    Wij gaan het eerste kerstdag vertellen.

Zowel moeder als schoonmoeder kijken me al een aantal weken anders en aan en loeren elke keer naar mijn buik.

3. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

Oct 21, 2012
    703
    0
    0

Hij heet W.essel. En vond het echt heel bizar..... Ben benieuwd of het bij de volgende ook zo gaat!

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Mijn moeder weet het vaak al voordat ik ongesteld zou moeten worden. Ze ziet het aan mijn blik...vraag me niet hoe. :D

5. Muis87

Muis87 Bekend lid

Jan 20, 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier wist mijn moeder het nog voordat ik er zelf zeker van was. Was nog een week voordat ik ongesteld moest worden en toen zei ze dat ik maar eens moest testen. 's Middags gedaan en die was dus inderdaad al positief :p. Wel bijzonder om op 6 dpo al zo duidelijk positief te testen en dat mijn moeder het al wist. Van moment eisprong was ik heel zeker door ovutesten en temperaturen, dus was zeker weten pas 6 dpo.

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Nee hier was het de hond van m'n moeder die me had verraden...
    M'n vader had het door omdat de hond me volgde als een tweede schaduw :D

7. loesje26

loesje26 Bekend lid

Feb 5, 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    @ Jelle28
    Volgens mij ken ik jou :)
    Laatst nog een babyshower georganiseerd toevallig voor je schoonzus en haar zus? ;)

8. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

Oct 21, 2012
    703
    0
    0
    Jeetje dat is ook toevallig! Maar ja, dat klopt! Althans niet zelf georganiseerd maar was er zeker bij betrokken! Maar dan ben ik nu wel heel nieuwsgierig wie jij bent! :D

9. loesje26

loesje26 Bekend lid

Feb 5, 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Haha dacht ik al :) ik PB je wel even

10. yessie

yessie Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    1,208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Mijn vader... Zelfs toen ik het zelf nog niet wist en bij mijn vroege miskramen zei hij '...of moet je ons iets vertellen.'! Zodra hij iets zegt, weet ik dat het raak is haha

Bijzonder hè

Share This Page