Moeders leren kennen in Amersfoort?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Tassie74, 12 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.326
    676
    113
    Utrecht
    Hoi! Ik woon nu 1 jaar in Amersfoort en ken hier helemaal niemand. Wij zijn hier komen wonen vanuit Noord-Holland. Ik heb het hier erg naar mijn zin, maar mis wel een vriendin om mee af te spreken, om mee te gaan winkelen, koffie/thee te drinken bij elkaar thuis, terrasje pakken, een stukje fietsen etc.
    Ik ben 43 jaar, ben getrouwd en samen hebben wij een dochter van 3 jaar.

Lijkt het je gezellig om mij te leren kennen, dan hoop ik dat je reageert.

Groetjes,
    Tassie.

2. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Hi Tassie,

wat een leuke oproep haha. Ik kan me voorstellen dat je iemand mist om leuke dingen mee te doen! Ik woon nu sinds een jaar in Eemnes, dat ligt praktisch om de hoek bij jou. Ik ken hier wel wat mensen maar een nieuwe vriendschap is altijd welkom! Ik ben 32, ook getrouwd en heb een zoontje van 2,5 en een dochter van 8 mnd. PB me maar als je het leuk vind om eens af te spreken ofzo!

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.326
    676
    113
    Utrecht
    Hoi Loetje, dank voor je reactie! Het lijkt mij erg leuk om je beter te leren kennen, maar
    ik denk dat de afstand toch wat te groot is. Ik heb geen rijbewijs namelijk en ben dus afhankelijk van de fiets en openbaar vervoer. Het lijkt mij juist fijn om iemand die ook in Amersfoort woont te leren kennen om daar een vriendschap mee op te bouwen.
    Mede omdat ik hier woon en wat wil opbouwen hier en ook omdat ik dus niet lang wil reizen hier of daar naartoe om iemand te kunnen zien.
    Ik hoop dat je het niet al te erg vindt en dat je snel nieuwe vriendinnen krijgt.
    Groetjes!

Deel Deze Pagina