hoi allemaal, over twee weken is het zover! we gaan een pretecho laten maken. nu weten we dat mijn schoonmoeder het super zou vinden om mee te gaan, en mijn moeder zou eventueel ook wel mee willen. nu weet ik niet wat leuker is, hen vragen om mee te gaan of samen met mijn man erheen? tips/ ervaringen?
het is maar net wat je gevoel zegt,je kan ze ook later de dvd laten zien. mijn moeder en mijn schoonmoeder mogen erbij zijn, ik weet dat ze het geweldig zullen vinden,en hopelijk word het voor mijn schoonmoeder wat echter dan hoe denkt je man erover? misschien wil hij wel liever met ze tweeen, je moet niet doen waar je later spijt van hebt ze moeten toch begrip hebben wat je keuze ook mag zijn
Weet niet of je schoonmoeder + moeder kakelkippen zijn.... ik had ze vorige zwangerschap meegenomen naar mn tweede pretecho.... en vond het vreselijk....! Ze begonnen maar te kakelen en (tegen) elkaar over hun eigen zwangerschap vertellen etc.. Nou leuk hoor zo'n echo met geluid.... Gelukkig was mijn eerste pretecho veel mooier en is het daar rustig op de achtergrond... Zelf zou ik dus met zn tweeen gaan ( heb ik deze zwangerschap ook gedaan) en eventueel de dvd aan moeders laten zien...
Ik zou zelf niet met mn moeder en schoonmoeder gaan. Wij hebben twee keer een pretecho laten maken en zijn daar samen naartoe gegaan. Voor een man is de hele zwangerschap toch al heel anders dan voor een vrouw. Dus ik wilde die pretecho ook echt extra voor hem doen.
Wij gaan over een tijd pas (met 25 weken), maar we nemen zowel mijn ouders als mijn partner zijn ouders mee. Het zal voor hun een geweldige ervaring zijn. Wij hebben samen wel de 12 weken echo gedaan en straks met de 20 weken echo gaan we ook samen (dit vind ik dan ook echt bijzondere echo's en zelfs spannende, want met de 20 weken kunnen ze ook zien of er iets mis is en dan ben je liever met je partner alleen). Je moet doen wat goed voelt.
Ik heb ze beide wel meegenomen! Ze vonden het helemaal geweldig omdat ze dit vroeger niet hadden. Dus ze hadden dit nog nooit zo gezien. Ze mochten allebei een foto uitzoeken. Helemaal happy! Het is maar net wat jezelf wil!
Wij hadden beide ouders meegenomen. Ze wisten dat ze zachtjes moesten doen omdat het geluid ook mee opgenomen werd. Maar ze vonden het geweldig, omdat ze dit nog niet kenden. Wij vonden het ook geweldig om dit met ze te delen en eigenlijk waren die zachte commentaren op de achtergrond juist erg leuk: "kijk daar, zie je dat, volgens mij is dat een voetje..."
Wij hebben beide oma's (mijn moeder en zijn moeder dus ) meegenomen naar de pretecho. Ze vonden het geweldig, en ik vond hun reacties in geluid op de dvd ook erg leuk, maar kan me voorstellen dat dit minder leuk is als je "kakelkonten" meeneemt. De andere echo's (de medische) zijn we met z'n tweeën naartoe geweest.
Aanvulling op mijn reactie: "mijn moeder ging vragen stellen aan de echoscopiste over haar zwangerschappen, toen deze het beeld had stilstaan... met als gevolg dat deze denk 10 minuten... mijn moeder uitleg aan t geven was..... en het beeld "bevroren"stond Moet ook zeggen dat ik mijn moeder hiervoor bedankt heb....! Was echt chago naar die echo.... gelukkig de troost dat ik die andere al had laten maken...
hihi, wij hebben een pakket gekocht bij echobureau...2 voor de prijs van 1,5 ofzo...was 100 euro. Dus eerste alleen met ventje....kon hij goed genietn en 4 weken later was mijn moeder mee. Schoonmoeder wou ook wel maar kon niet was savonds en ze woont 1,5 uur rijden van ons vandaan. En kan zelf geen auto rijden...dus die heeft de dvd gekregen (kopietje) Groetjes en veel plezier! Miranda
Hier ook moeder en schoonmoeder meegenomen en ze vonden het helemaal geweldig en wij ook . Wij vonden het super om dit soort dingen met hun te delen. gr vruchtje
Nee, ik wil dit soort dingen graag alleen met mijn partner doen. Maar ik denk dat je hier eigenlijk geen advies over kunt vragen, want het is puur je eigen gevoel!