Wanneer kregen jullie kinderen voor het eerst tandjes. Mijn zoontje is nog geen 3 maanden en krijgt nu al een tandje. Ik zag namelijk een wit puntje in zijn mond en toe ik eraan voelde, voelde het hard en puntig aan. Hij kwijlt ook veel meer en sabbelt ontzettend veel op zijn handen. Huilt de laatste tijd ook meer, slaapt overdag slechter heeft veel rode wangen en heeft op de avonden een hogere temp (37,7) Lijkt me wel erg vroeg, maar het is toch echt zo
Voor eerste tandjes staat niet echt een leeftijd, ja gemiddelde.. gemiddeld is tussen de 3 en 6 maanden. Jayden kreeg zijn eerst tandjes met 2,5 maand en heeft er inmiddels 8 en 2 kiezen die doorkomen..
Hier vorige week met 1 jaar en 5 maanden haar eerste tandje eindelijk gesignaleerd! Geen ervaring met vroege tandjes dus!
Hier de eerste twee tandjes tegelijk bij 5 maanden... Daarna bij 8 maanden, 11 maanden en 14 maanden! Inmiddels 8 tanden en 4 kiezen...
Met 6 mnd de eerste tandjes gesignaleerd en inmiddels hoeft ze alleen nog maar vier kiezen en dan is alles compleet.
Dochter heeft hier met 4,5 maand d'r twee ondertandjes tegelijk gekregen. Niet echt last van gehad overigens, beetje kwijlen en overal op bijten, meer niet.
Mijn oudste kreeg met 7 maanden haar 1e tandje en mijn jongste sinds 1,5 week komen er 2 tegelijk door.