Wanneer begonnen jullie met shoppen/kamertje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jes12, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Hoihoii,
    Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, wanneer begonnen jullie met kleertjes shoppen en spullen voor het kamertje etc?
    ik ben nu dus 16 weken zwanger en sinds gister heb ik het grootste gedeelte van het kamertje al staan. Moet alleen nog een kledingkast en dan de aankleding verder afmaken.
    Ook heb ik echt al een stuk of 40 kledingstukken als het niet meer is.. Verzorgingsspullen ook al veel zelfs al luiers!! ( haha was in de aanbieding)
    Nou heb ik veel zwitsal enzo ook gekregen maar toch vraag ik me af of ik niet een beetje doorsla dat ik al zoveel heb☺☺

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Wij zijn begonnen toen ik 34 weken was en we zijn nog niet klaar :)
    Mijn eerste zwangerschap was ik met 20 weken volledig klaar. 😊

3. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rond de 30 weken hadden wij de commode gekocht. Vorige week heb ik de kinderwagen pas besteld met 32 weken en de spulletjes heb ik gewoon door de hele zwangerschap heen gekocht. En het wiegje staat sinds een weekje in ons kamer.

Maar wat maakt het uit geniet er lekker van!

4. lina lina

lina lina Actief lid

3 nov 2012
    164
    0
    0
    Hoi,

Gewoon lekker doen wat goed voelt!
    Ik wilde na de 20 weken alles gaan regelen, maar ik was er gewoon niet toe in staat(ziek, moe). Ik ben bijna 30 weken en moet nog best veel doen. Ik heb het kamertje al, kleding wordt uitgewassen, ook al heel veel verzorgingsspullen. Kinderwagen is uitgezocht, die gaan we vd week bestellen. De babykamer moet nog geverfd worden (muurschildering), dit gebeurt volgende week.
    Dus... ik zou zeggen dat je het maar klaar kunt hebben. Maar ik zou wel tot na 24 weken wachten met het bestellen van dure dingen.
    Succes!

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Wij krijgen de babykamer, kinderstoel, kinderwagen, box en badset volgende week geleverd. We hebben wel al een aantal kleertjes, maar nog niet heel veel.

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Wij hebben net de commode,ledikantje en kledingkast gekocht. We gaan volgende week denk ik, beginnen met de kamer te verven, en dan komen de spulletjes erin.
    Kleding heb ik nog niet gekocht, wel al wat spulletjes gekregen :)

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij wachten totdat we de 20 weken echo gehad hebben, na wat verhalen die ik hier ook gelezen heb, wil ik eerst zeker weten dat het echt goed is en dat is het in mijn ogen pas na de 20 weken echo, die is zo belangrijk!

Daarna gaan we spullen kopen, tot op heden hebben we niks gekocht en denk ook niet dat we dat doen tot de 20 weken echo.

8. Chelssea

Chelssea Lid

5 jan 2014
    67
    0
    0
    Ik ben nu 17 weken 😊 sinds vorige week hebben we de meeste spulletjes al klaarstaan in de babykamer.
    Met 12 weken hebben we de kinderwagen gekocht. Ik wilde heel graag een joolz en toen er die week een mooie aanbieding was, kon ik hem niet laten staan.
    De kinderkamer wordt aankomende donderdag gebracht.
    Ik vind het erg fijn als alles gewoon lekker af is en klaarstaat 😊
    We moeten alleen nog wat kleine accessoires en dan is het helemaal af 😄

9. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Hier hadden wij na de 20 weken echo alles besteld en kleertjes gekocht.
    Met 34 weken was alles af.
    Pampers had ik ook veel ingeslagen 4 pakken maat1 en 8 pakken maat2 en 2 pakken maat3 :D ook alles in de aanbieding
    Ook veel Zwitsal wat in de aanbieding was vooral de badolie.
    Kleertjes had ik veel gehad en gekocht en hij heeft zeker de helft niet aangehad vind dat best zonde maar is nu voor een goed doel.
    Doe wat voor jullie goed voelt.

10. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    kleertjes en kleine spulletjes hebben wij al vrij snel gekocht.

Geen stress vrije Zwangerschap, dus na iedere goede Echo moest ik een beloning kopen haha :)

De Kamer, Wagen enz pas na de 20 weken Echo besteld... ook hier wilden we eerst weten of alles goed is.

Sinds Zaterdag staat de kamer en is alles ingericht.... dus met 29 weken hebben wij nu echt alles wat we moeten hebben!

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik ben nu bijna 28 weken. We hebben een kamertje... Waar ons ukkie zou moeten komen te liggen...
    En, daar is ook alles mee gezegd ;) Nog niet geschilderd, nog geen meubels, nog geen kleertjes, nog niets eigenlijk...

12. Met 17 weken was alles af..

13. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Met 17 weken (na de geslachtsbepaling) heb ik wat dingen gekocht en met 23 weken zijn we begonnen met de babykamer.

14. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    na de 20 weken :D

15. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    babykleding vanaf week 12,

Commode had ik al vanaf mijn zoon zijn zwangerschap, Baby badje ook, Ledikant heb ik gekocht tussen week 24 en 30 en de rest elk maand wat :)

16. Sylph

Sylph Actief lid

15 aug 2014
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier was mijn bedoeling na de 20 weken echo de grote dingen te kopen maar met 19 weken waren we bij mijn ouders en daar zit een Baby-Dump in de buurt en toen kwam het allemaal net mooi uit. Met 19 weken alles dus besteld, met 24 weken stond het hier in dozen en in de weken erna uitgepakt en in elkaar gezet. Daarna duurde het nog wel even een tijd tot de rest af was (decoratie en andere kleine dingen), maar dat is nu ook af.

17. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Met 12 weken alles besteld en met 14 weken stond alles op, alleen nog 1 plankje moet ml ophangen. En we zijn nog aan het wachten op haar lamp en rolgordijn

18. Lara87

Lara87 Actief lid

8 mei 2013
    181
    9
    18
    Na de 10 weken (termijn) echo, waren we langs Baby Dump gereden om eventjes 'te kijken'. We stonden doen allebei stil bij dezelfde baby kamer. En we wisten het gelijk...dit wordt hem! We konden hem vast bestellen, zonder aan te betalen. Met 12 weken nog terug gegaan met mijn moeder om een kinderwagen te zoeken.
    Begin oktober komen ze het leveren, dan ben ik 19/20 weken zwanger.
    Kleertjes kopen doen we eigenlijk zodra we weten of we een jongetje of meisje krijgen. Deze echo hebben we volgende week :D.

19. YTI

YTI Lid

28 aug 2014
    48
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Na de 20 weken echo. Heb nu eigenlijk alles wel in huis behalve de kinderwagen, een draagzak en eventueel een kolfset.

20. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Heel eerlijk ik moet nog beginnen.Heb wel al wat pakjes,volgende maand ga ik aan het werk.

Deel Deze Pagina