Wel een leuke actie, dat invoeren op internet is een beetje irritant werk, maar wie weet win ik een BMW Voor nu kan ik alleen een gratis six pack frisse fruitdrank ophalen door een winnende kraskaart en wie het kleine niet eert...
Krijg je die standaard of moet je er om vragen? Heb de poster wel ziet hangen, maar kreeg er geen kraskaartje bij. Heb er ook niet over nagedacht, maar nu ik het zo lees vind ik het wel een leuke actie Volgende week maar beter opletten
Ik heb gisteren bij Lidl in België (woon in NL aan Belgische grens) voor 45 boodschapjes gekocht maar geen kraskaart gekregen. Zou het alleen in NL gelden? Ik ben sinds gisteren wel fan van Lidl,kwam er eigenlijk nooit maar ze hebben een vers brood-afdeling, heerlijke groenten & fruit en zelfs ook een aantal A merken! Ik ga altijd naar AH omdat ik perse Coca cola wil maar daarvoor kan ik nu ook bij Lidl terecht! Ik blijf wel naar AH gaan maar kan nu ook een hoop geld besparen door eerst naar Lidl te rijden en de overige dingetjes bij AH te kopen.
Bij elke 20 euro krijg je een kraskaart hoef je niet om te vragen in principe. Maar soms dan vergeten we het wel te geven, dus dan kun je er om vragen
Wij winnen nooit iets, of het loopt verkeerd. Vorig jaar een XXL shopper gewonnen, die niet op voorraad was. :')
Wij ook! Hoop dat de lidl in NL ook een keer A - merken gaat verkopen... In Duitsland zag ik laatst ook de coca cola en was erg goedkoop. Zelfs in de aanbieding bij AH betaal je nog meer.
Nee Ytest ik ga die BMW winnen hahahahahaha Hier ook chocolade gewonnen... Normaal win ik nooit iets dus was er blij mee