Jaren niet meer gezwommen vanwege mijn maatje meer. Dus geen badkleding in huis.. maar als ik voor mezelf moet kiezen zou ik in een corrigerend badpak lopen plus een bijpassend lange luchtige wikkelrok.
Persoonlijk vind ik een tankini niet zo geslaagd. Dan heb je juist vaak nog een bloot randje buik, waardoor een flubber extra opvalt. Dan liever een hip badpak. Of gewoon een bikini, want inderdaad: wie het niet aanstaat kijkt maar lekker een andere kant op.
Ik heb een aanpak met gokje er aan ik heb op mijn heup echt wanstaltig litteken zitten waar ik met voor schaam. @ sila24 als jou iets niet aan staat kijk je zich de andere kant uit. Ik kan ook wel zeggen z'n gratenpakhuis is ook geen gezicht als je de ribben kan tellen. Laat mensen in hun waarde zou je sieren maar dat deed je onder je andere naam ook al niet.
dus omdat jij er niet tegen kan zouden wij voor jou een badpak aan moeten??? no way dus he. misschien heb jij wel een enorme wrat op je wang. zeggen wij toch ook niet trek een zak over je hoofd want ik vind dat zo vies vrouwen met een wrat op hun gezicht. hier een megablubberbast en maat 46. ik heb altijd een tankini aangetrokken maar vindt ze niet lekker zitten eigenlijk. ik ga dit jaar dus voor een badpak met een leuk shortje erover. vind ik het net wat gezelliger staan. oja waarom geen bikini? voel me er zelf zo bloot in. altijd al gevonden. droeg al geen bikini meer na mn 19de ofzo.
Wat ik het probleem vind met bikini's is dat hoe groter de maat (broekje) het topje ook groter word. Ik ben bijna 10 kilo afgevallen en weet mijn maat niet, ik gok 46. Ik heb iig een hekel aan van die sponstopjes die uren nat blijven. Heb je van die lektieten als je even met een hemdje aan in de strandtent gaat zitten, haha! Badpakken vind ik altijd moeilijk, zitten bij mij ook vaak te ruim van boven. En zonder cups (speedo e.d.) ben je zo'n platte pannenkoek.
Dan kijk je toch de andere kant op, als je het geen gezicht vindt. Ik trek gewoon een bikini aan hoor, kan mij dat schelen
hahaHa grappig hoe sommigemensn geljjk in de aanval gaan.. het is mijn mening kan toch en overigens ik ben zelfook niet skinny
Bikini! Badpak voel ik me helemaal tonnetje rond en tankini kruipt alleen maar op. Ik ga niet iets aantrekken omdat een ander dat beter vind, maar omdat ik mij daar beter bij voel. Zelfs met mijn tijgerprintje.... want dat ik 2 kinderen heb gekregen zal en mag altijd zichtbaar zijn. En daarbij.... ik vind er helemaal niet op tegen als volle vrouwen bikini dragen, zolang het geen inieminie triangel met touwtjes is die verdwijnen in diverse huidplooien
Ja dat vind ik ook altijd. Mijn probleemzone zit onder m'n navel en met een tankini is het helemaal een treurig gezicht. Ik heb geen overgewicht (maat 38/40) maar wel een flubberbuikje. Vorig jaar droeg ik een hippe monokini van de h&m, maar toen vroegen verschillende mensen waarom ik niet gewoon een bikini droeg. Dus met nog een beetje oefeningen doen hoop ik deze zomer wel een bikini aan te durven, met een beetje flubberbuikje, want die gaat vrees ik nooit meer weg... Verder moet iedereen doen waar ie zich goed bij voelt, maar belangrijk is wel dat het past. Te kleine badkleding is echt killing. Verder maakt het me echt niet uit.
Ik heb maat 40 en gewoon zwemmen of in cp heb ik een tankini aan. maar op zon vakantie een bikini aan. maar dan wel een iets breeder broekje (dus geen touwtje s aan de zijkanten)
@ Sila24: Het is de toon die de muziek maakt... Ik vind dat er ook best mooie badpakken zijn, maar dan wel met iets van beugels ofzo, anders worden je bombonella's helemaal platgedrukt, dat ziet er vaak zo vreemd uit. En een bikini vind ik mooier dan een tankini.
Ik vind dat vrouwen grotendeels lekker zelf moeten weten waar ze in lopen. En waneer is het een "flubberbuik"? Ik vind vrouwen met een beetje buik juist wel mooi en daarom heb ik geen problemen met het feit dat ze in bikini's lopen, stoor me er totaal niet aan. Daarintegen heb ik me wel eens scheel gestoord aan iemand die niet een maatje meer had maar waar ik (maatje 38) minstends 3x inpaste en die had een stringbikini aan met een minirokje aan haar bikinibroekje die tot halverwegen haar billen kwam. Dan denk je: Kijk lekker de andere kant op! ...Maarja dat lukte me gewoon echt niet, hoe hard ik het ook probeerde...
Dat is dan meer jou probleem dan die van mij. Dan kijk je niet. Ik heb tot vorig jaar een bikini gedragen, dit jaar voor het eerst een badpak met een rokje eraan. Vond ik zelf prettiger.
Wat een rotopmerking zeg! Ik kies zelf ook voor een badpak, omdat ik mezelf niet in een bikini durf te vertonen.. nooit geprobeert, maar alleen al door mijn "flubberbuikje" EN zulke reacties hierboven!! durf ik het niet Ik heb echt heel veel respect voor vrouwen die zich daar niets van aantrekken, teken dat je je er niet voor schaam... vind ik echt knap! RESPECT!
Zouden er werkelijk mensen zijn die zulke opmerkingen durven te geven in je gezicht? Op een forum is het makkelijker natuurlijk maar denk niet dat ze dat doen als jij lekker in je bikini door het zwembad huppelt. Ik heb zelf wel maatje 38 maar daarintegen zit alles wat ik aan vet heb, in mijn benen. heb altijd een mooie platte buik gehad maar mijn benen zijn vrij fors en schuren ook altijd tegen elkaar als ik loop. Daarom had ik altijd een handdoek om mijn middel na het aandoen van mijn bikini. Uiteindelijk geleerd dat het nou eenmaal zo is en dat ik er niets aan kon doen. Zo ben ik en als het mensen irriteerd is dat jammer. Ik kan er niets aan doen en het hoort bij wie ik ben. Mijn man weet het en houd van me zoals ik ben, mijn kinderen en vrienden houden niet meer of minder van me en dat is alles wat me boeit. Gewoon nadenken wat het allerergste zou zijn als een vreemde die je ziet lopen je "niet mooi genoeg" vindt. Kon me niet bedenken wat het allerergste zou zijn eigenlijk. Dat heeft me wel geholpen.
nee zo rot bedoelikniet, ikvind vrouwen met rondingen en maatje meer juist mooi, alleen sommige met hele dikke buik in bikini vind ik gewoon nietmooi staan, maar iedereen mag zelf weten ik kijk wel de andere kan op
als het mijn vriendin of moeder is zou ik wel zeggen maar niet tegen een wildvreemde natuurlijk .. ik bedoel het niet rot misschien komt het zo over dat weet ik niet
Dat is idd wat anders dan een flubberuikje. Zolang het binnen proporties valt vind ik het geen naar gezicht.