Waarom kun je niet gewoon van die mensen houden zoals ze zijn? Ik weet dat je het niet rot bedoeld, gezien je opmerking hierboven maar het kan mensen enorm onzeker late voelen en je geeft de mensen waar je om geeft een enorm kutgevoel daarmee. Als mijn vriendin naar me toe komt en zegt: joh happyglow waarom trek je niet een rokje aan met zwemmen? Dan vallen je benen minder op. Nou reken maar dat ik dan jaren niet meer zwem. Het heeft me tijden gekost om er poep aan te hebben wat mensen ervan vinden en dan gaat iemand die dicht bij me staat er een opmerking over maken...? Nee zou ik niet kunnen waarderen.
Het probleem is dat je het echt op een rotmanier zegt en daar anderen mee veroordeeld. Houd het lekker bij jezelf! Als jij het bij jezelf niet mooi vind kun je dat toch zeggen in plaats van anderen te kwetsen. Zelf heb ik nu een tankini (wel een langer topje) maar moet zeggen dat een bikini veel minder warm is!
ik ga voor de tankini vind ik fijner zitten badpak voelt niet lekker en ik voel me persoonlijk niet op mijn gemak in een bikini
Komt idd zo over, ik denk dat dat komt door je woordkeuze: "dikke flubberbuik", "alsjeblieft", "echt geen gezicht"... Zelf heb ik er geen last van. Dit (bijvoorbeeld) vind ik heel normaal: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5una8ZZtu1qaom35o1_500.jpg Dat ben ik overigens niet hoor.
Nou dit zie ik liever in een bikini als een gratenpak hoor. Ik vind volle vrouwen veeeeeel mooier. Dus die vrouw op die foto, is totaal niks mis mee. Is mijn mening dan.
Volgens mij is het bij de V&D dat je Mix&Match-bikini's hebt. Paar verschillende typen broekjes en bovenstukjes, kun je dus in elke maat halen. Bij mij zijn de bovenstukjes van maat 38 (die ik voor mijn billen wel nodig heb) al te groot.
Ik heb een halterbadpak, die enigzins laag uitgesneden is, maar toch voldoende bedekt. Omdat het oog daarop valt, valt de buik minder op.
Bedankt voor de tip . Heb vaak het probleem dat of mijn billen worden afgekneld of ik een veel te wijd topje heb .
ik heb al jaren een badjurkje... ziet uit als een zomerjurkje met spaghettibandjes en valt tot over mijn dijen... durf dan tenminste nog beetje te lopen als ik ergens ben
Ik trek lekker een tankini aan, tekent wat minder dan een badpak vind ik. En vinden andere dat het me niet staat? Hahaha its not my problem Kijk je maar de andere kant op
Ik krijg het al benauwd als ik er naar kijk. Krijg je het daar niet enorm warm van op van die hete zomer dagen? Lijkt me echt niet fijn.
Nog geen moeder, maar desondanks geen bewonderingswaardige buik. Daarom een tankini, zonder blote rand. Als ik loop of zwem helemaal naar beneden, als ik zon, omhoog gevouwen zodat het toch nog een beetje bruint.
Als ik de overige kilo's afval ga ik voor een bikini en anders heb ik nog twee leuke strapless badpakken en tankini in de kast liggen.