Moeders met een maatje meer (incl. flubberbuik)

Discussie in 'De lounge' gestart door zogelukkig, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Gaan jullie voor de bikini, tankini, badpak of badjurk?

1. Bikini

2. Tankini

3. Badpak

4. Badpakjurk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ga voor een corrigerend badpak ;)

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb geen maatje meer maar wel een flubberbuik van de zwangerschap maar ik ga gewoon in een bikini ;)

3. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Zwemshort met tankini topje voel ik me fijn in.

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ga gewoon niet zwemmen of naar het strand,veiligste keuze..(helaas)

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dat vind ik echt heel erg om te horen! Schaam je je zo voor je eigen lichaam?! Als je baar het strand gaat met een korte broek en hemdje, ga je dan wel?!

6. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik vind dit ook een beetje te ver gaan!

Ik voel me prima in bikini met (momenteel) maat 42 en voorheen 46! En dan zelfs een Marlies Dekkers dus kans op rollade taferelen!
    Daarbij, als wij op zondagochtend naar het zwembad gaan zie ik meer dan genoeg moeders met flubberbuikjes in bikini!

Als het je niet aanstaat kijk je lekker niet denk ik dan! Mijn man vindt het erg leuk en ik zelf ook, en daar gaat het om! Mensen mogen best zien dat ik kinderen heb gekregen, daar schaam ik me niet voor!

En ik vind bij sommige gezette vrouwen een badpak of tankini soms nog onflatteuzer staan als een bikini!

7. sepherine

sepherine Niet meer actief

doe ik ook al 4 jaar niet meer hoor , daarvoor tankini top en zwemshort

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik heb tot maat 46/48 een bikini gedragen ... maar toen had ik nog geen kinderen en dus geen strepen of een flubberbuik..

maar naar mn kinderen en flubberbuik.. met maat 50 inmiddels.. soms 48 en soms 52 draag ik nu een zwempak dat lijkt op een tankini..

maar echt nooit meer gaan zwemmen? dat kan ik me niet voorstellen.. ik ga heel graag zwemmen en voel me met mn dikke billen en benen en buik nog steeds goed in zwempak..

zolang je gewoon zelfverzekerd en netjes erbij loopt dan wordt je echt niet nagekeken hoor.. ik iig niet..

en al zou ik nagekeken worden.. ik vind het belangrijk dat mijn kinderen ook leuk kunnen zwemmen met mama.. ik vind het echt erg als kinderen gewoon nooit met mama gaan zwemmen !

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mensen moeten zelf weten wat ze aan doen.. zwem nu elke week en er zijn aardig wat vrouwen met overgewicht de meeste dragen allemaal een badpak.

toch valt 1 vrouw wel erg op. ze is echt behoorlijk aan de maat dan moet je toch echt wel denken aan obesitas dik. ze heeft een te klein badpak aan. het been gedeelte zit zo hoog dat je recht haar fluit in keek plus al haar vetrolletjes:$.. was even te veel info voor mij.. kreeg er plaatsvervangende schaamte van.. en dacht eigenlijk zie je dat nu echt niet in de spiegel:):$ ik was trouwens niet de enigste die het had opgemerkt.. ik ken de beste vrouw niet.. dus vind niet dat ik er iets van moet zeggen maar vind het erg zielig dat dat arme mensje zo voor aap loopt.

10. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0

hier ook op vrouwen uurtje een badpak met zo een shortje aan vast. de boerkini draag ik op strand... hier in België ga ik niet naar het strand maar op vakantie in Marokko lekker de boerkini aan. Daar zwemmen alle vrouwen gewoon met hun kleren aan. Deed ik ook vele jaren maar als je uit het water komt is het zo zwaar. De boerkini is met badpakstof dus niet zwaar en snel droog én je verbrand ook zo niet :D

11. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik vind gratenpak net zo ongezellig klinken als flubberbuik hoor.

De vrouw op de foto, is niks mis mee maar ik denk dat een ander model bikini mooier zou staan.

Ik heb geen maatje meer maar zou als ik het wel had ook gewoon voor een bikini kiezen. Maar dan wel 1 die goed past. Daar gaan vrouwen weleens de fout in. Verkeerde maat en verkeerd model.

12. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Mwah,liever ook niet.. Ik ben erg ontevreden met mijn lichaam terwijl ik niet eens echt "dik" ben. Ik schaam me gewoon kapot..:(

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Badpak!
    Met maatje 44-46, en een verschrikkelijk lelijke streepjesbuik loop ik niet echt netjes dr bij in een bikini.
    Soms zie ik wel eens mensen lopen, dan denk ik "Heb jij geen spiegel thuis ofzo?"
    Die foto die iemand eerder postte vindt ik ook zo een geval.
    Je ziet alles over de randen heen puilen.

Ben t in grote lijnen wel met Sila eens, maar iedereen moet zelf weten wat ze aantrekken, ik loop gelukkig niet voorschut met iets wat totaal niet staat.

14. Askim1974

Askim1974 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben geen slanke den maar draag toch echt wat ik wil.Toevallig is dat een tankini maar dat gaat niemand anders voor mij bepalen.

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

+1 mee eens

16. LittleMonsters

komt zo lullig over dit..

en nee dit is niet gezond (hart vaatziektes noem maar op) en heel wat mis mee.. maar mensen vinden het normaal worden omdat de helft van nl zwaarlijvig is gelukkig is het jouw mening.

17. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik heb het toch niet over het ongezellig klinken van de woorden :) Idd beide woorden klinken lelijk/ongezelig. Maar daar ging het niet om toch?

Het ging er om wat ik mooi vind :)

18. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

En wat kan mij het schelen wat jij ervan vindt?!!!! :x
    Ik draag lekker wat ik wil!!!

$@#$&$#@

Ik draag dus lekker mn bikini inclusief mijn prachtige flubber striae buik waarin ik mijn kind gedragen heb!! And I'm proud of it!!!!

19. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Klopt idd, net zoals dat flubberbuik lullig klinkt...!

20. LittleMonsters

ts zet het toch zelf in openingspost?

en je meent toch niet serieus dat je vind dat er niets mis met die vrouw is.. vind je haar dan niet te dik? ongezond?

Deel Deze Pagina