Moeders met een maatje meer (incl. flubberbuik)

Discussie in 'De lounge' gestart door zogelukkig, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Gaan jullie voor de bikini, tankini, badpak of badjurk?

1. Bikini

2. Tankini

3. Badpak

4. Badpakjurk

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#101 mimi83, 14 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2013
    tegenwoordig geen bikini meer. en da's niet om mijn flubber + zebra buik en littekens op mijn rug maar om de huidziekte op mijn ribben die zeer doet als de zon er direct op schijnt.

En in het zwembad een goed zittend badpak of tankini vanwege kinderen en klimmen en bikini's die daar niet tegen bestand zijn.

Hoop dat de morphea (huidziekte) ooit zo rustig word dat ik wel weer in de zon kan, want ik vind een iets bruine buik ook mooier.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Wil je wel ff tannen mop :p

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha zonnebank mag niet(en doet zo mogelijk nog meer zeer) en spray nee thanks. ;) ga het in de tuin wel weer proberen om het onderste stukje beetje bruin te krijgen en dan shirtje over de morphea plek.

4. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Lekker aardig.. -_-
    Nou vrouwen met een "blubberbuik" doe vooral wel een bikini aan als jij je daarbij goed voelt. ;)

Persoonlijk kies ik dit jaar voor een tankini

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou gewoon altijd dragen waar jij jezelf prettig in voelt. Zelf ben ik behoorlijk slank, maar ik draag altijd een badpak. Ik duik graag het zwembad in en ik wil ook wel eens lekker in een vlotter tempo banen trekken. Wat ik verkeerd doe weet ik niet, maar bij een bikini verlies ik altijd onderdelen. ;)

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

lol herkenbaar;):) nu hebben mijn tetters een flinke optater gehad.. dus als ik duik heb ik 4 tetters :D:cool:

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    *pakt popcorn om meer blubberbuik te kweken*

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij kun je dan beter chips pakken. Of chocola. Of double-chocolate muffins. Of Ben and Jerry's ijs. Of... waarom schrijf ik eigenlijk "of"??
    Chips en chocola en double cocolate muffins en Ben and Jerry's ijs en appeltaart met heel veel slagroom en...

:D:D

9. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Getver, dat is wel heel erg beeldend haha. Model borat, nee, dat moet je echt niet willen ;)

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Waar woon je dan help ik opeten :D

11. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Nou...wat ben ik blij dat ik nog nooit een vrouw in een Boratkini heb gezien :D

12. henkie24

henkie24 Niet meer actief

littlemonsters@ wat doe jij vervelend zeg gatverdamme. 1000 x ranziger als een dikke vrouw in bikini. beter dik en aartdig als slank en zon ego. bah

13. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Henkie, is je moeder het niet meer eens met je?

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja dat snap ik, maar de manier waarop vind ik, mijn mening dus, niet leuk.

Je mag hier op zp niks zeggen over iemand die wat molliger of what ever is maar iemand een gratenpak(huis) noemen moet maar gewoon kunnen.
    Dat vind ik krom.

15. henkie24

henkie24 Niet meer actief

whahaha:D moeder ging zich te oud voelen voor zp ;)

16. Leliana

Leliana Niet meer actief

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hier als ik in de zon lig gewoon een bikini, maar als ik met m'n zoontje op het strand of in de tuin ben, een tankini, zodat het gordijntje ervoor kan als ik in niet al te elegante houdingen zandkastelen zit te bouwen, hahaha.

Maar ik wil wél de mogelijkheid hebben m'n buikie bruin te laten worden, want dan lijkt 'ie meteen minder flubberig, hahaha

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind dat iedereen aan kan doet wat zij mooi vindt.
    Dat ik het niet mooi vind, dat moet er niet toe doen.

Ik deed een tankini aan, want ik vind het niet prettig om met een dikkere buik bloot te lopen. Nu heb ik weer een aardige bikinibody ( waar ik hard voor moet werken ) en ga ik eindelijk weer in een bikini! :D

19. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik ga dit jaar met mijn maat 42/44 en flubberbuik met zebraprint voor een tankini. Voor m'n zwangerschap had ik ook een buikje en ging ik altijd in bikini, maar nu met al die strepen voel ik me prettiger als het bedekt is. En badpak vind ik alleen leuk als je echt gaat zwemmen, niet voor het strand.

20. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb geen maatje meer maar na drie kinderen wel een blubberbuikje. Ik draag dus gewoon een bikini ik ben trots op mijn blubberbuikje met tijgerprint want zoals het merendeel aan dames op dit forom hebben mijn kinderen daar in gezeten en meer dames moeten daar gewoon trots op zijn.

Deel Deze Pagina