Ik vraag me af of ik de enige ben die smiddag even bijtankt dmv aan middag dutje. Ik ben gewoonweg gesloopt. Nu heb ik veel slaap nodig zeker 9 uur op de nacht. Maar als t weekend laat is geworden moet ik in de middag even mee tanken met kindlief. Oja vaders ook Wie ook?
Oh ja hoor! Hier regelmatig een middagdutje! Terwijl mijn kinderen gewoon de hele nacht doorslapen hoor, maar ik heb een drukke baan, sta iedere dag vroeg op voor het huishouden.. En wil daarom in het weekend echt wel eens een middag dutje doen! Ook doe ik savonds op de bank ook wel eens een uurtje mijn ogen dicht!
Een powernap in de middag is in elk geval ook goed voor je. Ik doe het als mijn man thuis is wel. 15 minuten even mijn ogen dicht. Ook omdat ik geen ochtend mens ben en als ik dus om 7.15 op moet staan gewoon erg moe ben nog. Want ik ga pas 23.55 slapen ongeveer. ( kan niet eerder, lukt gewoon niet) Maar ook weleens niet.
Ik val op de bank ook wel eens in slaap als de kleine nog slaapt en wordt in ieder geval wakker als hij roept. Maar meestal zomaar 15-20 min. Heerlijk. Maar hij is al 3 dus lang zal het niet meer duren vrees ik of hij slaapt niet meer tussen de middag.
Hier ook niet. Als ik dan wakker wordt voel ik me de rest van de dag zo brak, dat ik moe nog beter zou functioneren. Dan liever wat eerder op bed in de avond. En in het weekend eens uitslapen.. Alleen direct na de bevalling, en mijn operaties (door narcose) had ik het wel nodig..
de oudste sliep lange tijd max 3 kwartier en vanaf dat ze 2 is sliep ze nog maar zelden smiddags. Dus hoe hard ik het ook nodig heb: Hier is het helaas niet mogelijk.
Als ik echt moe ben ga ik zeker smiddags ook nog een dutje doen. Alleen soms voel ik me soms dan nog brakker voordat ik een dutje ging doen.
Hier lukt het niet: mijn dochter is de hele dag (en dus ook 's middags) druk in de weer. Af en toe probeer ik wel even te crashen op de bank maar meer dan 5 minuten is me niet gegund ...haha Gelukkig ligt ze om 19.00 uur al in bed; dan kan ik ook mooi op tijd naar bed.
Hier ook wel af en toe hoor! Oudste slaapt nog 1x per week (in het weekend) ook 's middags en op donderdag heb ik alleen de jongste thuis. Op do, vr of in het weekend ga ik af en toe wel eens liggen. Heerlijk! De andere dagen werk ik in een drukke baan en vroeg op, kinderen klaarmaken etc.
Ja hoor! Als ik thuis ben met de kids, absoluut. Ik haal de oudste van school, we eten samen een broodje, jongste gaat dan naar bed en oudste en ik op de bank. Ze kijkt dan tv, leest een boekje of doet ook een dutje en als ze er flauw van is kruipt ze lekker bij me
Nu ik zwanger ben wel omdat ik echt extreem moe ben. Normaal deed ik t eigenlijk nooit. Alleen als ik erg slecht heb geslapen of extreem moe ben. Gelukkig slaapt onze dochter vrijwel altijd goed. Misschien een paar x per jaar wakker s nachts dus dat scheelt ook wel.
meestal doe ik een middagdutje op de maandag samen met mijn zoontje in mijn bed, even uitrusten van het weekend maar savonds kom ik dan wel moeilijker in slaap
Als het kan doe ik wel een dutje mee met onze zoon. Dat lukt ongeveer 1-3 keer per week. Heerlijk! Ik heb altijd al veel slaap nodig gehad. Maar dat lukt tegenwoordig niet altijd meer. Dus kan ik zo'n dutje goed gebruiken!
Alleen tijdens de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap (extreem moe). Daarna eigenlijk nooit meer, Ook niet tijdens 3 maanden bedrust. Ik kan het denk ik niet. Al zou ik er tegenwoordig niet weten wanneer, we slapen nu max 6uur per etmaal, en dat gaat prima.