moeders met een middagdutje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Sweetlakecity, Jan 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik vraag me af of ik de enige ben die smiddag even bijtankt dmv aan middag dutje. Ik ben gewoonweg gesloopt.

Nu heb ik veel slaap nodig zeker 9 uur op de nacht. Maar als t weekend laat is geworden moet ik in de middag even mee tanken met kindlief. Oja vaders ook:D

Wie ook?

2. All Mine

All Mine Bekend lid

Feb 22, 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Oh ja hoor! Hier regelmatig een middagdutje!
    Terwijl mijn kinderen gewoon de hele nacht doorslapen hoor, maar ik heb een drukke baan, sta iedere dag vroeg op voor het huishouden.. En wil daarom in het weekend echt wel eens een middag dutje doen!

Ook doe ik savonds op de bank ook wel eens een uurtje mijn ogen dicht!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Een powernap in de middag is in elk geval ook goed voor je.

Ik doe het als mijn man thuis is wel. 15 minuten even mijn ogen dicht. Ook omdat ik geen ochtend mens ben en als ik dus om 7.15 op moet staan gewoon erg moe ben nog. Want ik ga pas 23.55 slapen ongeveer. ( kan niet eerder, lukt gewoon niet)

Maar ook weleens niet.

4. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier niet. Als ik een uur slaap wil ik daarna niet meer opstaan en ben ik de hele middag gaar.

5. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Ik val op de bank ook wel eens in slaap als de kleine nog slaapt en wordt in ieder geval wakker als hij roept. Maar meestal zomaar 15-20 min. Heerlijk. Maar hij is al 3 dus lang zal het niet meer duren vrees ik of hij slaapt niet meer tussen de middag.

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee doe geen dutje, als ik dat doe slaap ik zo de hele middag en kan ik amper me bed uitkomen

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier ook niet. Als ik dan wakker wordt voel ik me de rest van de dag zo brak, dat ik moe nog beter zou functioneren. Dan liever wat eerder op bed in de avond. En in het weekend eens uitslapen..

Alleen direct na de bevalling, en mijn operaties (door narcose) had ik het wel nodig..

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hier geen slaper meer, dus nee.. soms in het weekend.

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de oudste sliep lange tijd max 3 kwartier en vanaf dat ze 2 is sliep ze nog maar zelden smiddags. Dus hoe hard ik het ook nodig heb: Hier is het helaas niet mogelijk.

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ikke wel :D nu ik werkloos ben doe ik samen smiddags met de kids een dutje van minimaal 2 uur :D heerlijk

11. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Als ik echt moe ben ga ik zeker smiddags ook nog een dutje doen. Alleen soms voel ik me soms dan nog brakker voordat ik een dutje ging doen.

12. Channes

Channes Fanatiek lid

Jul 24, 2008
    3,170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hier ook wel eens maar niet langer dan een half uur anders ben ik helemaal gaar.

13. Oreomama

Oreomama Actief lid

Nov 19, 2011
    146
    0
    0
    management assistent
    Almere
    Hier lukt het niet: mijn dochter is de hele dag (en dus ook 's middags) druk in de weer.
    Af en toe probeer ik wel even te crashen op de bank maar meer dan 5 minuten is me niet gegund ...haha :D
    Gelukkig ligt ze om 19.00 uur al in bed; dan kan ik ook mooi op tijd naar bed.

14. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik doe bijna iedere dag een middagdutje als mn zoontje slaapt. Heerlijk!

15. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Hier ook wel af en toe hoor! Oudste slaapt nog 1x per week (in het weekend) ook 's middags en op donderdag heb ik alleen de jongste thuis.
    Op do, vr of in het weekend ga ik af en toe wel eens liggen.
    Heerlijk!
    De andere dagen werk ik in een drukke baan en vroeg op, kinderen klaarmaken etc.

16. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Ja hoor! Als ik thuis ben met de kids, absoluut.
    Ik haal de oudste van school, we eten samen een broodje, jongste gaat dan naar bed en oudste en ik op de bank. Ze kijkt dan tv, leest een boekje of doet ook een dutje en als ze er flauw van is kruipt ze lekker bij me:)

17. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Nu ik zwanger ben wel omdat ik echt extreem moe ben. Normaal deed ik t eigenlijk nooit. Alleen als ik erg slecht heb geslapen of extreem moe ben. Gelukkig slaapt onze dochter vrijwel altijd goed. Misschien een paar x per jaar wakker s nachts dus dat scheelt ook wel.

18. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    meestal doe ik een middagdutje op de maandag samen met mijn zoontje in mijn bed, even uitrusten van het weekend
    maar savonds kom ik dan wel moeilijker in slaap

19. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,767
    18,913
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Als het kan doe ik wel een dutje mee met onze zoon. Dat lukt ongeveer 1-3 keer per week. Heerlijk! Ik heb altijd al veel slaap nodig gehad. Maar dat lukt tegenwoordig niet altijd meer. Dus kan ik zo'n dutje goed gebruiken!

20. adi

adi Niet meer actief

Alleen tijdens de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap (extreem moe). Daarna eigenlijk nooit meer, Ook niet tijdens 3 maanden bedrust. Ik kan het denk ik niet.

Al zou ik er tegenwoordig niet weten wanneer, we slapen nu max 6uur per etmaal, en dat gaat prima.

Share This Page