Moeders met kleine(cm's) kindjes.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Loontje81, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@snoozie: wij hebben altijd broeken met van dat knoopelastiek erin
    Dat scheelt precies.
    Nu ze geen luier meer draagt en meteen ook wat slanker word.. zakken ineens alle broeken af :)
    Dat knoopelastiek kan vaak best behoorlijk aangetrokken worden.

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Ja, dat is vaak al iets beter, maar dan nog zit het niet helemaal goed. Ik sla nu vaak de broekrand om, dat scheelt vaak, maar dan krijg je weer een hele dikke rand onder de kleding. Dus ben altijd nog op zoek naar het perfecte model voor haar!

3. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Zit vanmorgen met de oudste uk in de auto en moest aan dit topic denken.Op dat moment schoot me nog iets te binnen en dat is:
    Mijn moeder paste voornamelijk op de eerste 3 jaar maar geen rijbewijs niks niet.Caitlin was nog geen 9 kilo toen zijn zat en dan stevig zat dus moeder ging regelmatig met haar op de fiets naar de winkels.Wat een commentaar heeft ze daar op gehad zeg.Want tja meisje was nog te jong en te klein enz.Terwijl ze gewoon denk ik een maand of 8 a 9 was toen ze echt regelmatig op de fiets mee ging.Arme mams die heeft haar flink moeten verdedigen dus.

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik heb hier ook echt problemen mee en de laatste tijd is dat probleem alleen maar groter geworden. Ik moet nu van maat 92 het elastiek volledig aantrekken (met soms protest van de kleine man, want dat zit dan weer niet lekker, en eerlijk gezegd, het ziet er niet uit, dus lange truien en shirts erover). Omdat hij een spurtje heeft gehad en nu naar de 95 cm neigt, worden die broeken langzaam aan de korte kant, maar met zijn 12,2 kilo is een maat 98 echt geen optie, want die zijn weer nóg een pietsie breder......

Help!!!

Kunnen ze geen smalle en brede maten maken? Smalle voor kindjes als die van mij en brede voor juist de wat vollere kindjes? Nu zijn de maten puur gericht op lengte...

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oké, dat heb ik dus nog niet gehoord hier. Ik zal het toch eens gaan navragen, want het is echt een vlieggewichtje en omdat hij ook nog eens matig eet (nauwelijks avondeten, gelukkig wel redelijk tot goed brood en van snoepen houdt ie niet ;)) komt ie ook nog niet makkelijk aan, hij valt eerder wel eens wat af, om daarna weer terug bij af te zijn. Hij weegt al dik een jaar rond de 12 kilo....

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Heb je weleens vingino geprobeerd? Das echt heel geschikt voor smalle kindjes

7. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Thanks! Da's een fijne tip!

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    over snowboots ik heb snowboots voor mijn zoontje maat 23 van scapino ;)
    ze besaan dus wel degelijk

9. Saskia78

@bengeltje: toen kon ze net met dikke sokken in mt. 17 ofzo :)
    Maar zag ze vandeweek bij aldi vanaf mt22 en die waren ook gewoon leuk.. maarja nu gaan we niet op vakantie naar de sneeuw dit jaar..

10. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Wij gaan nooit naar de sneeuw, maar hier sneeuwt het ook wel eens he. Of op hele koude dagen, ben ik blij dat ze toch snowboots aan kan. Dat is dan weer een voordeel met niet hard groeiende kinderen. Sam past haar snowboots van vorig jaar gewoon nog. Maat 24 van Rucanor bij een sportzaak gekocht, heel schatig zilver met zwart. Ze waren toen wat ruim, maar nu passen ze goed!!!

11. Saskia78

@sam: hoorde ik nou dat het vandeweek al ging sneeuwen?

brrrrr

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi ja wij gaan ook niet op vakantie maar het kan hier ook overdags in de winter - 8 vrienzen net als vorig jaar dan doe ik mijn zoon toch echt haha jaja majo aan en snowboots:D

13. Life in Pink

Toevallig las ik dit laatst ergens. Meestal ben ik niet zo van de dure kleertjes, maar als mijn meisje er toch een jaar mee doet, is 50 euro natuurlijk helemaal niet zo duur :D

14. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0

Idd Donderdag en vrijdag, nou ja dat zegt Piet he (niet zwarte maar paulisma hahahahaha)

15. Saskia78

hmm ik vind 50e wel een aardig bedrag nog steeds :)
    maar hier zitten de spijkerbroekjes van C&A ook gewoon precies goed.. dus tja hier ontbreekt dus de goede reden om die 50 euro uit te geven :)

@bengeltje: volgens mij past Anne dr skipak van vorig jaar nog.. (toen gingen we wel naar oostenrijk) en dat met een paar stevige warme schoenen.. moeten we de winter wel doorkomen denk ik.

Zag trouwens dat ze deze week hele leuke meisjes snowboots hadden bij de aldi voor 10e.
    Voor jongetjes heb ik ze niet gezien.. (al stond er dat ze die ook hadden.. )

16. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Hier ook een redelijk klein meisje van 2 jaar en 9 mnd bij 87 cm en 12 kilo. Ze heeft maat 22 van schoenen.

17. Life in Pink

Vind ik ook hoor! Ik ben niet zo heel erg van de dure kinderkleertjes. Ik heb toevallig dinsdag een leuk spijkerbroekje bij de LIDL gekocht voor 8 euro. Ik zag dat de pijpjes heel smal waren en hebde gok gewaagd met maat 86. Hij was flink aan te snoeren, zonder dat het ging bubbelen en hij zit haar perfect! Helemaal blij dus voor 8 euro ;)

18. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Weet iemand toevallig of je bij primark in rotterdam leuke kleren kan halen voor die ukkie's??
    Niet dat ik het nodig ga hebben maar kleine prijsjes zijn altijd leuk met 2/3 groeiende meiden.

Mag trouwens mede delen dat mijn oudtste kleintje met 4 jaar en ruim 10 maanden de 1.07 heeft bereikt.Ze heeft in 2 maanden tijd wel een groeispurt van 3 cm gehad :D.
    Op naar de 1.10 zodat ze met haar verjaardag ook echt kan gaan fietsen op haar nieuwe fiets 8).

19. Saskia78

Hm van de septmamas2007 zijn er wel grote primarkfans.
    Ook voor de kids dus.

Ben er zelf nog nooit geweest eerlijk gezegd.
    Op zuid zit ook een dergelijke winkel. Wel veel kleiner maar groot genoeg om niet helemaal naar de primark te crossen maar gewoon af en toe daar binnen te kijken of ze toevallig wat leuk hebben :)

20. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hier ook een behoorlijk kleine "grote"vent van 3 jaar en 2 maanden.. 90 cm en weegt net 13 kilo. onze meid is 1 jaar en 4 maanden en zei is ruim 10 kilo en bijna 80cm

Deel Deze Pagina