Mijn meisje heeft veel leuke leggings, waar dan weer een leuk jurkje/tuniek boven komt. maar met dit weer is een legging alleen veel te koud,dus nu heb ik er een maillot onder. Nu twijfel ik dus of dit niet te warm is voor binnen. Ik weet echt niet wat nou handig is of niet. Moet ik alle leggings maar voorgoed in de kast leggen of wat?
Een legging met een maillot eronder bedoel je? Dat is toch geen gezicht? En lijkt me ook heel erg beroerd zitten voor de kleine als ze wil bewegen. Als het binnen gewoon 20 graden is lijkt me dat nogal overdreven persoonlijk. Hooguit als ze voorop de fiets mee moest deed ik een mailllot onder een broekje aan. Verder zitten ze toch buiten in de voetenzak lijkt mij. Mijn dochter draagt legging met sokken of een maillot, op het moment wel vaker een maillot dan een legging.
hier hetzelfde verhaal. Of een legging of een maillot. Ze is geen uren buiten dus ze overleeft het wel. Zelf heb ik ook alleen een legging of maillot aan
Het gaat om mijn dochter van 2.5, die zit niet meer in een voetenzak. Mijn moeder zei gisteren dat ik ze warmer moest kleden want een legging alleen kon echt niet! vandaar mijn vraag!
Ik vind dat je moeder overdrijft Okey, mocht er straks sneeuw liggen en je gaat lekker met haar een lang eind lopen, of je bent echt úren achter elkaar buiten.. dan snap ik het wel. Maar normaal gesproken voldoet een legging wel hoor, bij ons tenminst wel. De legging met een winterjas is warm genoeg voor nu.
Dat dacht ik persoonlijk dus ook, ik denk het is maar een kleine 10 minuten lopen naar de psz en ze heeft echt een warme dikke jas en ook nog eens laarsjes, dus dacht zelf ook dat is warm genoeg.
ikzelf vond een legging ( toen ik ze zelf nog droeg) niet echt warm. ik heb geen meisje dus ik weet niet hoe het bij kleintjes is. het ligt een beetje aan je huis, hoe koud je huis op de grond is. kindjes spelen relatief vaak op de grond. ga zelf eens een half uurtje op de grond spelen met haar en dan kan je wel inschatten hoe koud het is voor haar. voor buiten zou ik in de buggie in de winter een fleecedekentje gebruiken en op de fiets een broekje aandoen ipv een legging.lopen kan best even met een legging. dan blijf je beter in beweging. je zegt dat het maar 10 minuutjes is. of inderdaad even een maillot eronder. je kan in de nek voelen of ze het te koud of te warm heeft als je twijfeld. als je haar verschoond voelen de beentjes dan koud aan. heeft ze een rood neusje en koude handjes? dan heeft ze het te koud anders niet.
Dat is idd persoonlijk. Ik draag vrijwel altijd leggings en vind het nu zeker nog niet te koud. Pas rond of onder het vriespunt wordt het wat fris. Ligt ook aan de dikte natuurlijk.
Bovendien, je dochter is 2.5. Die zegt het echt wel als ze het koud heeft (mijn dochter is net zo oud en meld dat vanzelf)
Oke ik ging ervan uit dat je het over je bijna 1-jarige had, maar ik denk dat jouw moeder gewoon kouwelijk is! Ik vind het iets anders als het -5 is overdag dan zou ik haar geen legging of maillot aandoen maar een warmere broek. En wat Sidmick zegt: ze kan het zelf wel vertellen als ze het te koud vindt!
Lekker zo houden, als het straks gaat vriezen gewoon idd een maillotje eronder. En hoezo is dat geen gezicht? Alsof je dat ziet, je ziet toch alleen een stukje eronder uit komen, net als sokken? Bovendien, ik vind het belangrijker dat ze het warm heeft dan hoe het eruit ziet. Mijn moeder zegt dat ook vaak, gewoon wat overbeschermend.
Hmm anne vond het vandeweek dus wel koud in dr legging Maar daar moet ik bij zeggen.. toen zat ze stil in de buggy Toen ik opperde dat ze beter kon gaan lopen want dat was warmer had ze het ook meteen niet koud meer. Dus ik denk dat het wel mee valt met dat "te koud" van een legging. (evt. in de buggy kun je er gewoon dekentje over haar benen leggen als ze het koud heeft ook nog? scheelt weer "omkleden" en dilemma's) En op het kdv dragen alle meiden ook nog steeds rokjes met legging of maillot hoor. En als het droog is spelen ze met dit weer ook gewoon buiten dus volgens mij is het wel te doen. Alleen in de buggy is het natuurlijk al snel koud omdat je nou eenmaal stil zit in zo'n ding. Denk dat een dekentje daar effectiever is dan een extra laagje kleding
Mijn dochter loopt ook gewoon in een legging of maillot met dit weer hoor, zò heel koud is het nu ook weer niet. Wordt het ècht koud, dan kun je altijd nog voor wat warmers kiezen. Ik ga altijd van mezelf uit. Met dit weer draag ik zelfs liever een legging dan een spijkerbroek, wat die voelt vèèl kouder aan..En moet je zien hoeveel kinderen er in een spijkerbroek lopen....
mijn dochter draagt ook gewoon leggings nu. Ze klaagt er ook verder niet over dat het koud is. Ik heb wel dikkere leggings nu dan met het zomerweer. Van bakkaboe hebben ze wat dikkere leggings.
Hoi Hoi Mijn dochter heeft onder de jurkjes of tuniekjes ook gewoon een legging aan hoor. Naar school lopen is ook geen probleem, ze klaagt niet dat ze koud heeft. Ik denk dat een legging met een maillot eronder zeker voor binnen veel te warm is. Je moet gewoon doen wat je zelf denkt dat het beste is, ze kunnen wel tegen een stootje hoor!
Hier heeft dochterlief ook leggings aan, maar dan wel de wat dikkere van bijv. Hema (2 voor 5,-) of een maillot onder een dunne zomerlegging. Staat overigens prima hoor! Je zit het echt niet aan de buitenkant .
die hema leggings zijn best goed ja jammer dat ze niet zo veel kleurtjes hebben. de basicshirtjes met lange mouwen daar zijn ook errrug nice om ergens onder te doen. lekker warm en het staat nog leuk ook.
ik heb vorig jaar bij de Piet Kerkhof zwarte beenwarmers gekocht... maatje 104 of misschien zelfs wel groter... onze dochter had toen zelf maatje 80 ofzo . Maar als ze een legging of maillot aan heeft, of een wat dunnere broek, dan krijgt ze als ze naar buiten gaat haar beenwarmers erover aan... gewoon opgetrokken tot op of net boven haar knie. Lekker warm en ik vind het eigenlijk wel leuk staan ook . Eenmaal binnen in huis gaan de schoenen uit én de beenwarmers.