Hallo meiden, Ik heb ook weer wat geks. Ik heb vorige week donderdag mijn ei gehad....die heb ik ook echt gevoeld. Nu ging ik gisteren naar t toilet en had ik allemaal rekbaar vruchtbaar slijm in mijn inlegkruisje. Hoe kan dit of heeft iemand dit ook wel eens gehad? Groetjes Debby
Heb ik ook wel eens na mijn ei... gisteren nog (dus op 7 DPO). Geen idee hoe het komt, ben toch echt zeker van mijn ei
Hmmm....dit is voor mij de eerste keer...het was ook echt veel... Nou jaaa nog een weekje afwachten dan zien we het wel weer
Hmmmmmmmm dit is wat er staat: Vanaf 1-2 dagen na de ovulatie zal de structuur weer terugkeren naar vloeibaar en glad en weet je dat de ovulatie en je vruchtbare periode voorbij zijn. Dus het is toch een beetje maf dat het nu een week voor mijn NOD komt. Wat kan dit dan betekenen? Groetjes Debby
Ik snap er helemaal niks meer van je bent toch juist erg bevruchtbaar als je doorzichtig rekbaar slijm hebt?
@mamatje : dat is zo, maar ze maken onderscheid tussen vloeibaar/glad en rekbaar. Rekbaar is het meest vruchtbaar, vloeibaar/glad staat voor vruchtbaarheid op nr 2 Groetjes
je kunt dat slijm ook krijgen na seks of als je heel erg opgewonden bent, daar word ik ook regelmatig door in de war gebracht
Helaas dan heb ik niet geklust in de vruchtbare dagen eergisteren gesekst, en ik kon blijven trekken toen ik het wilde weg dempen HAd zo gehoopt