Positiekleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kaden, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Ik woon al jaren in het buitenland maar vlieg morgen voor een aantal dagen naar Nederland en ik ben nu 20 weken zwanger. Ik zit nu in de overgangsfase en steeds minder kleding past meer. Ik vroeg me af of jullie tips/advies hebben over waar ze leuke positiekleding hebben? Ga winkelen in Rotterdam maar heb eigenlijk geen idee...

2. Caruza

Caruza Lid

3 apr 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet bekend in Rotterdam, maar kan je wel vertellen dat ik erg tevreden ben over het merk Noppies en dat je van Mamalicious ook hele leuke kleding hebt.
    Verder zou ik persoonlijk zwangerschapskleding van de c&a afraden, mij zit het nergens naar, alles is me daar te groot en de twee shirtjes die ik heb gehaald bleken flut kwaliteit.

Veel plezier met shoppen!

3. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Van Noppies, Mamalicious en love2wait is super leuke positiekleding te koop! :) Heb het zelf ook. En het zit super lekker.

4. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Ze zullen er vast wel een prenatal en miss etam hebben waar je wat leuke kleding kunt scoren!

Shopse!

5. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja in Rotterdam hebben ze zelfs een best wel grote miss etam waar je leuke dingen hebt, prenatal durf ik even niet te zeggen de laatste keer dat ik er was was ik niet zwanger dus niet naar gekeken.

Persoonlijk heb ik dan weer probelem met noppies en mamalicious, paste voor geen meter bij mij!

maar ik zou dus zeker even bij de miss etam binnenlopen prenatal zal er vast ook wel zitten, kijk daarvoor anders even op de website van prenatal, dan hoef je niet zo te zoeken.

6. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik vind mamalicious en love2wait heel erg leuk.

Ook bij Miss Etam hebben ze leuke kleding en tenminste (voor mij dan) normale pasvorm. Noppies is ook leuk, maar voor mij te smal.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik sluit me hier volledig bij aan!
    Heerlijke merken!

Veel plezier met shoppen!

8. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    Ik slaag voor mijn positiekleding erg goed bij de H&M, terwijl ik daar normaal niet zo goed slaag!

9. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Harstikke bedankt voor de tips! Ik had nog nooit van Noppies gehoord en heb even op de site gekeken en ziet er goed uit. Prenatal klinkt me wel bekend in de oren ;)

Met jullie adviezen zal het vast wel lukken! :cool:

Deel Deze Pagina