Hoi Iedereen in ben SuusD en woon in hilversum en ben uitgerekend in November 2013 van mijn eerste en het leek mij leuk om met dames uit de omgeving te praten! misschien later iets leuks te doen met de kleintjes
Hi SuusD, Ik woon ook in het Gooi en word weliswaar dit jaar geen moeder, maar BEN het al Ik ben afgelopen februari moeder geworden van een prachtig dochtertje. Misschien vind je het leuk om hier wat te kletsen? Of "zoek" je alleen vrouwen/meiden die nog moeten bevallen? Voordeel is wel dat ik al eens bevallen ben en dus ervaringsdeskundige ben, haha. Gaat het goed met je zwangerschap? Voel je je goed? Groetjes Moni81
Leuk dat je reageert!! Wat leuk een verse mama Gefeliciteerd met je dochtertje! nee hoor ik zoek gewoon mama's in het gooi waarmee we lekker kunnen kletsen misschien later wat leuks kunnen doen ik ken namelijk geen mama's in de buurt. Mijn zwangerschap gaat goed zit nu op 26weken en 1 dag en ben uitgerekend 17november dus dat is ook lekker snel. Ik heb alleen veel last van die groeipijnen heb je daar tips voor misschien? en ben jij thuis bevallen of in het ziekenhuis? en wat is je leeftijd? en waar woon je? lekker veel vragen he Ik woon in hilversum en ben 23 bijna 24 en verwacht ook een kleine meid verder word ik thuismama met eigen bedrijf in grafisch vormgeving en ik ga eind dit jaar babymassage cursussen geven ben nu nog bezig met de opleiding voor de massage. ik ga trouwens de cursus samen bevallen doen welke zwangerschapscursus heb jij gedaan?
Hi Suus, Ik ken ook bijna geen moeders hier in de buurt, dus gezellig. Wij zijn nog niet zo lang geleden hier naartoe verhuisd, vandaar. Dank voor je felicitaties en fijn dat het zo goed met je gaat. En ook een meisje! Is heel leuk weet ik uit ervaring Niet misselijk geweest etc.? Ik gelukkig niet; had echt mazzel wat dat betreft. Vervelend dat je groeipijnen hebt, daar heb ik geen ervaring mee. Kan je dus ook geen echte tips geven Ik ben zelf in het ziekenhuis bevallen. Sowieso was ik dat van plan, maar in week 37 kreeg ik helaas een te hoge bloeddruk en ben ik ingeleid met een infuus. Dus geen andere keus. Ik was trouwens erg te spreken over Ter Gooi (Blaricum) Wil jij liever thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ik ben trouwens ietsje ouder dan jij, 31, maar heel jong van geest hoor, haha. Wat gaaf dat je babymassage gaat geven. Mag ik dan bij je op les? Hoe kom je er zo op om dat te gaan geven? Gewoon nieuwsgierig hoor. De cursus Samen Bevallen had ik inderdaad ook zien staan, maar heb uiteindelijk zwangerschapsyoga gedaan. Dit waren een aantal lessen voor en een aantal lessen na de zwangerschap. En een paar lessen met partner. Gelukkig wist hij ze op het moment supreme nog goed te onthouden, dus vriendlief heeft me goed kunnen helpen tijdens de bevalling. Helemaal omdat ik aan het infuus lag en dus niet kon bewegen was dat erg fijn. Tot spreeks!
Haai! Ik woon op de grens, mag dat ook? Ben in Mei moeder geworden van een zoontje, ben bevallen in Blaricum in het ziekenhuis. Misschien leuk een facebook groep op te richten? Dat is makkelijker dan een groep hier omdat veel mensen het vergeten..
Hi Within, Gefeliciteerd met je zoontje! Hoe bevalt het moederschap je? Onze dochter is 5.5 maanden, gaat echt zo snel! Grappig dat je ook in Blaricum bent bevallen. Beviel het goed? (letterlijk en figuurlijk, haha) Goed idee om een Facebook pagina op te richten. Wie vindt het leuk om dat te doen? Heb het zelf nog nooit gedaan...
Hè meiden , Hier een nog niet mama telt dat ook ?? Ik was na 17 maanden zwanger en werd een MK. Nog niet ongesteld morgen weer echo en bloedprikken en anders met primolud beginnen. @ Suus gefeliciteerd met je zwangerschap !! En de andere kersverse mama's ook gefeliciteerd... Ik heb trouwens wel een stiefdochter van 7 jaar. Ben zelf 21 jaar en mijn vriend 36. Groetjes
@Moni ja in het begin even misselijk had meer last van mijn darmen zo erg dat ik niet meer kon lopen of huilend in bad zat gelukkig nu wel over maar dat was me toch een pijn.... Ik wil heel graag thuis bevallen ik heb echt helemaal niets met het ziekenhuis maarja als het moet moet het Tuurlijk mag je bij mij op les het is heel goed voor je baby! Ik heb adhd (niet te zien maar heb het) en ons kindje zal ook een grote kans hebben hierop verder heeft mijn partner eczeem kindjes met eczeem krabben veel dus als ik ze zo ontspannen kan masseren dan slapen ze beter en dieper en hoop ik dat ze er minder last van heeft verder vind ik het belangrijk dat mensen doormiddel van masseren een betere band krijgen met de baby. uit onderzoek is gebleken dat vaders die hun kindje masseren het kindje meer naar hun lacht en hun meer verwelkomen als ze terug komen van werk dan kindjes van vaders die hun kinderen niet masseren en er zijn moeders die veel werken en doormiddel van massage een betere band ontwikkelen (het is ontspanning voor kind en ouder) Hoe beviel zwangerschaps yoga ? had je het gevoel dat je er echt wat aan had? @within als er een facebook pagina is zal ik me zeker aanmelden @Pluisje nog niet mama is prima hoor hoop dat je snel zwanger zal zijn waar woon je in het gooi? bedankt voor de felicitaties! leuk dat we elkaar zo spreken hier
Ik kan pas een facebook aanmaken als ik vrienden toe kan voegen.. dus wie wil; Ik ben Diny D.op-B.everwijk (zonder puntjes)
Hè meiden , @SuusD ik woon in Hilversum... En jij ? (Of heb ik er overheen gelezen) Dinsdag bij de fertiliteits arts geweest omdat ik nog niet ongesteld ben na de miskraam in juni. Echo gehad en bloed geprikt. Vandaag moeten terug bellen om te kijken of ik een ei sprong heb gehad. Die heb ik blijkbaar gehad. Ik mag nu geen primolud slikken omdat ik moet wachten tot ik zelf ongesteld wordt. Ze verwacht dit op ieder moment. Waarschijnlijk ook niet zwanger omdat het hormoon een week na de eisprong hoog is en indien niet bevrucht naar beneden gaat en je ongesteld wordt. Of ik krijg een ei sprong en is dit het aanloopje alleen dat kan niet want op de echo was geen activiteit te zien. Aan de ene kant vind ik het fijn toch een ei gehad te hebben aan de andere kant helemaal niet nu moet ik misschien nog een week hebben voor ik ongesteld wordt en het is vandaag al 9 weken na de curretage!! Ik had echt zoiets hup primolud en dan clomid en we gaan er weer voor.... Voor de rest alles goed , ga zo eten koken en ik heb daar echt geen zin in. Dus ik stel het maar uit haha. Ben beetje moe al de hele week. Ik sleep me naar de keuken........ Hahaha
Hahaha Pluisjeee ik kom inderdaad uit hilversum ik reageer later even op je berichtje moet me namelijk nu ook naar de keuken slepen hahah
Hahha ben benieuwd Het lijkt mij wel fijn dat je lichaam toch een ei sprong kan aanmaken Hoop dat het snel raak is !!
Hoi meiden, Suusd reageerde op mijn berichtje: een vriendin in 't gooi. Mijn man en ik wonen hier sinds begin dit jaar en behalve een super aardige buurvrouw en mijn schoonouders heb ik hier nog niet zoveel. Wij zijn sinds vorige zomer aan het proberen voor ons eerste kindje maar dat wil nog niet zo lukken. Komende week gaan we naar de h.a. Ik geloof dat ik jullie topic wel had gezien maarja.... Ik ben dus een wannabe mama Groetjes ballerina
Hallo meiden, mag ik me aansluiten en meekletsen in jullie groepje? Ik woon ook in het gooi en ben ook een wannabemama. Tot nu toe is het nog niet gelukt om zwanger te raken.
Leuk dat jullie mee praten!! Misschien is het leuk om je leeftijd te vertellen en in welke plaats je woont en wat je hobby is bijv
Leuk het wordt al drukker... Ik ben dus pluisje Ik ben 21 jaar en heb een vriend van 36. Hij heeft een dochter van 7 jaar. Ik ben dus zelf helaas nog geen mama. In juni een miskraam gehad helaas na 17 maanden. Nu wachten op ongie want kreeg dus wel te horen dat ik een eisprong vanmezelf heb gehad maar ze konden niet zeggen hoelang terug. Hcg had ik niet in me bloed. Veder werk ik 24 uur en doe een thuisstudie. Ik wilden eigenlijk in september terug naar school maar omdat ik zwanger bleek heb ik het maar niet gedaan. Ook om de reden dat ik niet met meisjes van 16 in de klas wil zitten. Kom ik er vorige week achter dat ze sinds dit jaar een 21+ klas hebben opgericht... Nu twijfel ik nog wel een beetje... Ik heb een vast contract bij mijn vader zijn bedrijf , wil ook naast school blijven werken. En straks raak ik wel zwanger (snel) en ben ik net begonnen aan de opleiding, en heb ik nog een meisje van 7 die ik moet verzorgen. Daarbij heb ik nooit de kans gehad om te studeren. Ik doe nu een mbo niveau 4 thuisstudie en mag daar mee als die af is naar het hbo waar ik ook nog heen wil. Zelf had ik in me hoofd dus : thuisstudie en een kindje . Daarna naar hbo en deeltijd studie. Gelukkig ben ik jong zat dus moet goed komen. We zijn nu zo ver voor een kindje dat , dat echt voor gaat. Helemaal nu ik zwanger ben geweest. Zo nu jullie
Ik ben ballerina ik ben 30 en mijn man is 35. Toen we naar blaricum verhuisde was ik net begonnen aan een master maar dat werd te zwaar. Ik ben daarvoor via allerlei omwegen afgestudeerd in de sociale wetenschappen en nu ben ik aan het uitzoeken wat ik verder wil. Ik merk nu het langer duurt dat het zwangerworden en mama worden me nu het meest interesseert en verder weet ik het niet zo goed. Ik vind het altijd leuk om er opuit te gaan...wandelen fietsen en van de natuur genieten. Verder ben ik wel handig en hou ik er van om in woonbladen te snuffelen en daarna met die inspiratie weer verder te rommelen in huis. Wat rot pluisje! dat het na lang wachten gelukt was en toen toch weer niet! Hopelijk gaat het nu sneller! Wat voor mbo thuis doe je? en voor welke opleiding wilde je je mischien inschrijven? Spannend Goldfishie...weer aftellen naar je testdag! mijn laatste keer leek wel eeuwig te duren! Nu weer op naar mijn volgende ei.