Hallo crea mama's Ben erg benieuwd welke mama's er als hun kleintje(s) in bed liggen aan de knutsel gaan.. en wat maken jullie ? Ik haak , en ik werk met vilt .. Op dit moment bezig met een naam slinger van vilt .. Voor de mama's die ook vilten .. Waar naaien jullie je vilt mee aan elkaar ? Katoen of naaigaren? Lijkt me fijn een toppic voor de crea's onder ons !
Ik hou van creatief bezig zijn en probeer dit ook al aan mijn zoontje over te dragen. Schort met mouwen aan en lekker verven. Met kwastje of vingers, hij vind het leuk om te doen. Zijn tafeltjes is door mama voorzien van een laag schoolbord verf. Dat ik zijn tafeltje midden in de kamer (niet bij de muur haha) en geef hem een krijtje. Vind hij ook leuk om te doen. Ook goed voor de motoriek, dat tekenen en verven. Met vilt werk ik ook maar op een andere manier. Ik bedruk vilt in allerlei vormen als sleutelhangers. Ik naai niks aan elkaar maar sla er oogjes in om een ring doorheen te doen.
Ik ben ook een vilter! Op het moment staat het even op een laag pitje, maar vind het heerlijk om te doen. Ik gebruik katoen en naaigaren. Ligt er maar net aan wat ik maak en hoeveel het naar mijn idee mag opvallen.
Ik heb voor mijn zwangere vriendin een quilt gemaakt welke ze kan gebruiken als dekentje of speelkleed . Er zitten een hoop uren in, elk rustmoment heb ik benut! Nu nog even wachten tot de baby er is en ik hem kan geven.
Wat een leuk idee ts, ik haak heel graag, helaas overdag gewoon geen tijd voor met twee muiters van 2 en 4 jaar oud , Maar wanneer ik s'avonds niets te doen heb lekker aan de haak, ik heb al vele bestellingen mogen maken, van kinderwagen spanner met uiltjes tot een babydeken, en Andere leuke spulletjes!! Ik vind knuffels maken van vilt ook leuk om te doen... Tja wat eigenlijk niet qua creatief bezig zijn Mozaïeken,schilderen, heerlijk!!!
Ik vind vilt ook super, sinds kort ook aan de haak. Naaien kan ik ook maar alles heel basis, niks ingewikkelds. Verder doe ik scrappen.