Nog moeders uit de omgeving Groningen/ Drenthe?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door MamaSamm, 13 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

    MamaSamm Bekend lid

    23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hallo allemaal,
    ik ben Samm, moeder van 3 en met inmiddels een 4e onderweg! Ik ben 28 jaar en ben fulltime huismama. We wonen in het gezellig Drents dorp Tynaarlo. Daar zijn grote gezinnen geen uitzondering:roflmao:
    Ik kom graag in contact met andere moeders uit de omgeving. Of je nu 1, 2 of meer kinderen hebt, maakt allemaal niet uit! Gewoon gezellig kletsen. Ik ben benieuwd...
     
  2. leutjj

    leutjj Niet meer actief

    Hallo,

    Ik ben Leutjj, ook moeder van 3. Ben 27 jaar en ook fulltime huismama. Woon in Veendam. Niet zo heel ver weg van je:).

    Lijk me leuk!
     
  3. MamaSamm

    MamaSamm Bekend lid

    23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hey Leutjj, gezellig!
    Ik was je volgens mij ook al een paar x tegen gekomen op't forum.
    Veendam is inderdaad niet zo ver weg. M'n man werkte daar tot een maand geleden nog.
    Ben je bewust en thuismarkt? Hier met de zwangerschap van nr1 thuis komen te zitten. ( hg zwangerschap) Daarna nog proberen te werken maar had er de energie niet meer voor. Toen we door hadden dat we graag voor een groot gezin wouden gaan hebben we ook echt besloten dat ik thuis bij de kinderen zou blijven... minstens tot ze allen naar school gaan. Maar met nog maar 1 op school, (nr 2 met 3 maandjes) en nog 1 onderweg duurt dat nog wel even. :roflmao:
     
  4. leutjj

    leutjj Niet meer actief

    Hallo mamaSamm,

    Was op zoek naar werk, bleek toen ook zwanger, van de eerste heel veel last dat ik amper gewoon kon lopen. Dat bleek toen een miskraam. Vrij snel daarna weer zwanger toen hebben besloten dat ik eerst bij de kinderen thuis zou bijven. Ook tot ze allemaal naar school gaan. Heb alleen nog geen idee wat ik straks voor werk zou willen doen.
    Hoe gaat het met je zwagerschap? Heb je er veel last van?
     

Deel Deze Pagina