Dag lieve meiden, Ik ben 10 weken en 1 dag zwanger en omdat ik nog maar een jaartje in Breda woon, ken ik hier weinig mensen. Zeker geen (aanstaande) moeders die in dezelfde levensfase zitten! Wie o wie woont er ook in Breda of in de omgeving ervan? Ik zoek ook een zwangerschapsyogaclub in Breda en misschien heeft iemand een tip voor mij?
Hallo Dikkie82, Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik woon in Etten-Leur en ben momenteel 13 weken zwanger van ons tweede kindje. Hoe ben je in het mooie zuiden terecht gekomen? Met een yogaclub kan ik je niet helpen, ik ga een zwanger en fit cursus doen in Etten-Leur. Maar je verloskundige kan je daar misschien wel bij helpen. Alvast een fijn weekend!
Hoi dikkie82! Gefeliciteerd! Ook ik kom uit etten-leur en ben nu bijna 11 weken zwanger. Ik heb zelf gewone yoga gedaan bij yogasite in princenhage. Daar geven ze ook zwangerschapsyoga. Groetjes!
Hoi allemaal ! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik ben zelf ook net naar Etten-leur verhuisd, dus ik ken nog niet erg veel mensen. Ik kwam er dit weekend dat ik zwanger ben en ik ben super blij! Het wordt de eerste dus ik ben wel een beetje zenuwachtig voor wat komen gaat. Ik wil zeker een cursus gaan doen, maar met 5 weken kun je je volgens mij nog niet inschrijven en ik moet nog een verloskundige zoeken, spannend!
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben al bevallen. En heb in beide plaatsen gewoond hihi. Ben nu verhuist naar een dorp in de buurt. Waar komen jullie oorspronkelijk vandaan?
Hoi dames, Annazarah, gefeliciteerd ook! Spannend hoor. Ook ik vind dat, nog een beetje onwerkelijk. Zelf ben ik echt getogen in etten-leur en er niet echt meer uit te slaan
Wat grappig om te lezen allemaal! Gefeliciteerd ook allemaal! Ik kom ook uit Etten-Leur, maar ons meisje is al 9 maanden Mochten jullie straks nog een mooie zwangerschaps- of newbornshoot willen laten doen.... pb me gerust!
Ik zie dat het al een poosje geleden is sinds ik iets gepost heb, maar ik ben gewend dat je van fora en e-mail krijgt bij nieuwe reacties, dus ik heb niet meer gekeken. Ik kom oorspronkelijk uit brabant, maar ben met mijn man een aantal keer verhuisd en uiteindelijk wilden we toch weer in brabant wonen en zijn we ivm zijn ouders hier komen wonen. Ook fijn om familie dichtbij te hebben als je een kleine verwacht. Ik ben inmiddels al 10 weken zwanger en ik krijg donderdag mijn termijnecho, Spannend! Ik wil nu ook op zoek gaan naar een zwangerschapscursus en kraamzorg. Jullie al een idee?
gefeliciteerd! Ik woon sinds mijn zwangerschap in Breda, nu dus anderhalf jaar. Mijn familie en vrienden wonen allemaal minimaal 1,5 uur rijden, Als je wilt ben je er zo, maar de omstandigheden zijn zo dat ik door energietekort van ziek zijn niet altijd zin heb om zo een eind te rijden. Zo mis je wel een heleboel om te delen, vooral met mijn vriendinnen die ook allemaal kleine kindjes hebben... en best wel lastig als zij spontaan opeens met de kids naar speeltuin gaan en ik niet kan zeggen: ja ik kom, tot zo! Natuurlijk plannen we wel ook eens wat, maar daar omheen iedereen heeft zijn eigen leven en planning en je merkt gewoon dat je door de afstand niet altijd betrokken word. Omdat sinds de zwangerschap mijn gezondheid nog een zooitje is heb ik me ook niet helemaal kunnen richten op het uitbreiden van contacten met andere moeders hier in de omgeving. Vind ik enorm jammer, ik ben namelijk wel een sociaal persoon. Natuurlijk ga ik wel met mijn dochter naar speeltuin, monkeytown, kinderboerderij dus het is ook niet dat we wereldvreemd zijn hier Maar soms is het wel erg lonely, ook omdat mijn man gemiddeld 14 uur per dag van huis is ivm werk
ik kom oorspronkelijk uit breda sinds anderhalf jaar verhuisd een half uurtje van breda vandaan hopelijk snel aanstaande moeder