Mama's/vriendinnen gezocht in Tilburg

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door mama013, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Hallo allemaal,

Ik ben een mama van een dochter van bijna anderhalf. Ik woon samen met mijn vriend, vlak in het centrum van Tilburg. Ik ben opzoek naar andere moeders/vriendinnen om leuke dingen te doen met de kindjes,of zonder kinderen en om ervaringen uit te wisselen. Ik ben thuisblijfmoeder wat mij heel goed bevalt. Maar ik zou het ook leuk vinden om in contact te komen met andere moeders. Gezellig naar de kinderboerderij of gezellig thee drinken,kletsten. Leeftijd maakt mij niets uit, het gaat om de klik onderling. Ik zou het leuk vinden als mijn dochtertje ook kan spelen met andere kindjes.

Groetjes,

2. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Hallo! Hier ook een jonge moeder uit Tilburg centrum. Heb een zoontje van ongeveer 3 maanden en ken weinig moeders dus lijkt me erg gezellig om mama's uit Tilburg te leren kennen! Ik ben zelf 22 en ook thuisblijfmoeder. Ze schelen nu nog erg veel in leeftijd maar als mijn zoontje wat ouder is maakt dat denk ik niet zo veel meer uit.

Groetjes Aniek

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    K kom ook uit tilburg!!

Heb 2 jaar tegenover jukianapark gewoont. Woon nu in de reeshof. Onze dochter is nog maar 3 weken!! Zou ook wel thuisblijf mama willen zijn, helaas moet k gewoon werken... :(

4. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    hey meiden,
    ik kom niet uit tilburg maar ik zit ook sowieso tot eind februari nog thuis.
    mijn zoontje is nu 4 weken oud en ik ben zelf 25.
    maar misschien toch een oplossing als we gewoon ergens in eindhoven wat gaan drinken of iets dergelijks. maar lijkt me leuk om een groepje te hebben om samen met de kids weg te gaan.

5. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Hoi Aniek,
    Ik heb jou een pb gestuurd.

Kimmiikim en Stephanietaal wat hebben jullie nog kleine kindjes vergeleken met mijn dochtertje. Geniet ervan hoor, want ze groeien zo hard!!!

6. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Ja genieten doe ik zeker maar geen interesse om een groepje te maken zo met zijn 4en en wie weet wat er nog bij komt ?

7. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

1 jan 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Ikke wel in ieder geval!

8. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    gezellig!!! zullen we anders een whats app groep opstarten zodat we daar kunnen praten op momenten dat we afspreken om elkaar wat te kunnen laten weten of niet?

en dan kunnen we even kijken hoe we het gaan als er meer mensen zijn die dit willen.
    en thuisblijfmoeder hoe doe je dat met inkomen enzo als ik vragen mag? ik ben nog aant kijken of ik thuis blijf of ga werken ofzo.

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had dit topic ff gemist nav de reacties!!

ja genieten moeten we ook echt zeker doen.. kvind dat het nu al te snel gaat en ze is net 6 weken!!!!:eek:

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    is er al iets afgesproken???? :D

11. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Nee nog niet dus zin om af te spreken binnenkort?

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor! wel het nieuwe jaar want tis erg druk zo rond deze tijd van het jaar ;)

Fijne dagen alvast!

13. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Kom op Facebook anders. Stephanietaal is mijn naam daar. Heb daar nog iemand :)

14. SamsieQ

SamsieQ Nieuw lid

11 jan 2013
    1
    0
    0
    thuisblijfmama (maar ik ga zelf een administratiek
    Tilburg
    Hoi mama's!

Ik was aan het googelen naar contact met andere moeders in Tilburg en kwam hier uit, leuk! Heb me maar even geregistreerd.

Ook ik ben op zoek naar leuke contacten met mamma's uit Tilburg.
    Al woon ik ong 7 jaar in Tilburg, veel vrienden heb ik hier niet echt. En al helemaal niet met kinderen! Ik ben zelf 25 en mijn dochtertje Milou wordt bijna 1!:)
    Ik zou het erg leuk vinden, om gezellig samen dingen te doen, en lekker te kletsen over onze kinderen en ervaringen. Ook lijkt het me erg leuk voor Milou om met andere kinderen in contact te komen, aangezien ik nu (nog) een thuisblijfmama ben en ze niet naar het kdv gaat oid.
    Wie weet hoor ik van jullie en kunnen we eens meeten!

15. stephanietaal

stephanietaal Actief lid

16 okt 2012
    406
    0
    0
    Kom ook naar Facebook als je wilt. Of app :) stuur ff berichtje hier privé dan voeg ik je toe kunben we kletsen

Deel Deze Pagina