Ik vind mijn moeders eten ook het lekkerst .. ze kookt helaas niet zo vaak gevarieerd omdat mijn vader het liefst aardappelen , groente en vlees heeft .. hahahaha .. ik daarentegen kan totaal niet koken en probeer dit dan ook zo weinig mogelijk te doen ..
Haha, hier hetzelfde! Mijn moeder lust ook bijna niks, dus dan is het, denk ik, sowieso moeilijker om te koken. Zelf ben ik ook niet echt een held in de keuken, maar ik kan wel redelijk wat klaar maken. Mijn vriend kan alleen wel veel beter koken dan ik! En mijn schoonmoeder kookt helemaal super! Die komt ook regelmatig een maaltijdje afgooien voor ons, erg lief! En als ik een keer alleen moet eten, als mijn vriend moet overwerken ofzo, kookt ze ook altijd voor mij .
Ik heb vanmiddag met Fenneke bij moeder gegeten,heerlijk! Lekker aardappeltjes,verse boontjes met een uitje en een gebraden kippetje. Papa zit in de kroeg en de meiden gaan lekker eten bij oma
mijn moeder is niet echt een culinair wonder, maar een lekker prakkie maakt ze als de beste! heerlijk, met een goede gehaktbal erbij. Als ik blijf eten vraag ik ook vaak om zoiets te maken, hmmmm
Me moeder kan heerlijk koken. Ga als mijn vriend moet overwerken nog regelmatig bij me ouders eten jammie. Ben zelf niet z'n kook wonder. Gelukkig vind mijn vriend het wel leuk om te doen, en moet zeggen hij goed kan koken
Mijn moeder is helaas 4 jaar geleden overleden maar ze maakte zo lekkere tomatensoep. Ze heeft me het wel eens verteld hoe ze het deed maar ik krijg het nooit zo lekker als die van haar.