Hallo dames, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik heb sinds 2,5 week bloedverlies het is voornamelijk roze van kleur en ook bruin bloed, ook heb ik een paar druppels echt helder rood bloed gezien. Ik ben niet aan de pil trouwens Het is begonnen na seks, toen is het na een paar dagen overgegaan, tot de volgende vrijpartij vorige week en nu blijft het maar aanhouden, ik heb gister een zwangerschapstest gedaan maar die is negatief! Misschien heb ik te vroeg getest want ik weet niet meer wanneer ik ongeveer ongesteld moet worden, ben altijd vrij onregelmatig. Ik heb de laatste tijd erg veel stress gehad, wie weet dat het hierdoor komt? Zijn er meer dames die hier last van hebben, is dit een wondje, een soa of toch een zwangerschap of ng iets anders? ben benieuwd alvast bedankt
Ik heb het zelf ook 2 keer meegemaakt. Dit duurde ook ongeveer 3 weken. Net toen ik naar de huisarts wilde gaan stopte het. Wat het is weet ik dus niet, maar tijdens het googlen vond ik wel meer vrouwen die dit hadden gehad. Vond het zelf toen heel vreemd.
Tja, ik weet niet waarom je zo'n vraag op een forum stelt eigenlijk, wij zijn geen artsen . Zoiets kan van alles zijn. Als je je er zorgen over maakt zou ik de huisarts bellen, die heeft ervoor doorgestudeerd...
Dat geld voor heel veel vragen, dus ik vind het niet zo vreemd. TS verwacht waarschijnlijk ook niet een medisch antwoord, maar ervaringen van andere dames.. Hier geen ervaring, maar ik hoop niks ernstig!
Bij Chlamydia kun je dat idd ook hebben. Dan is het vaak extreme afscheiding die lichtroze gekleurd is en waar veelal bloed inzit(oud of nieuw)
kan echt heel veel oorzaken hebben van gewoon een scheurtje in de binnenwand van je vagina of gewoon je baarmoeder die zichzelf schoon maakt tot een soa ( dit komt echter vrijwel nooit voor bloed verlies van een soa ) gewoon even naar de ha meis
oo p.s ik heb chlamydia gehad ( leuk cadeautje van ex ) en ik heb dit niet gehad bloed verlies. wel buikpijn en dikke wit vloed dus niet gelijk stressen hoor als je dit allemaal leest
Ik heb ruim een jaar last gehad van bloedverlies en bij mij bleek het een geirriteerde baarmoedermond te zijn. Ze hebben de wand aan de buitenkant ervan weggeschraapt en daar was het mee opgelost (gelukkig!). Maar je komt er natuurlijk het snelste achter door naar de ha te gaan, want het kan echt vanalles zijn
Ik had dit elke maand na mijn ei en dan weer 2 of 3 week niet en dan weer wel. en steeds na mijn eisprong. ik weet dit doordat ik temperatuurde en dit voorgelegd had aan de gyn oorzaak is onbekend.
Toen ik een relatie kreeg met mijn huidige man toen had ik al een hele tijd geen seks meer gehad, minimaal een jaar denk ik. Toen ik voor het eerst met mijn partner naar bed ging, bloedde ik daarna ook en dat hield ook een aantal dagen, misschien een week, aan. Ik besloot er maar mee naar de huisarts te gaan en die keek met een eendenbek en toen bleek er een wondje te zitten. Hij nam voor de zekerheid ook een uitstrijkje en liet me ook testen op een soa. Dit laatste leek me nogal onwaarschijnlijk. Dat klopte ook, de uitslag was in orde.... Dus bij mij had het bloedverlies, ook een beetje roze, te maken met een wondje. Dus ik zou er toch even mee naar de huisarts gaan als ik jou was om dingen uit te sluiten. Anders loop je ook alleen maar te malen wat het zou kunnen zijn. Dan heb je zekerheid. Succes ermee.
Ik heb het ook gehad helaas, en had pas in de gaten dat het niet zomaar witte vloed was door het bloed erdoorheen.
hi, juist omdat je zo bloedt lijkt een zwangerschap me vrijwel uitgesloten. ik zou je adviseren naar de huisarts te gaan. tussentijds/onverwachts/langaanhoudend bloedverlies moet je altijd laten nakijken. kan iets heel onschuldigs zijn, of niets, maar ook iets wat verholpen moet worden en anders zelfs gevaarlijk kan zijn. weet niet of je dit eng vindt, maar ik hoop dat je een afspraak durft te maken. echt doen! succes!