Hoi allemaal! Tot nu toe verloopt mijn zwangerschap zonder veel ongemakken, alleen de laatste week is de kleine gedraaid en ligt dwars. Ik kon ineens veel moeilijker ademhalen. Wie heeft dit ook? Ik maak me een tikkie zorgen want ik hoop op een normale bevalling. Ik dacht dat rond 34 weken de 'vaste plek' wel bepaald is voor de kleine, mooi niet dus. Wie heeft dit ook? En betekent het automatisch een keizersnee? Succes allen! Groetjes wendy (PS mijn banner klopt niet, ben nu 36 weken, ik weet niet hoe ik de banner kan aanpassen)
Hallo Alida Ik had dit ook dat mijn kindje met 34 weken dwars ging liggen, maar hij is uiteindelijk van zelf gedraaid en nu ligt hij helemaal goed. ik hoop voor jou dat je kindje ook vanzelf gaat draaien. groetjes,
Over dwarsliggers weet ik niet veel. Maar wat betreft je banner. Je moet nu overgaan op een zwangerschapsbanner ipv de cyclus banner die je nu hebt. Kijk maar in het menu hier links op de pagina. Daar staat de link zwanger banners vlak boven cyclus banners. Daar vul je dan je gegevens in (laatste menstruatie enzow) zoals je dat met je cyclus banner ook hebt gedaan en dan moet het helemaal goed komen. Dan vervang je de cyclus banner dus met de zwanger banner. Groetjes, Cat
mocht je kleintje niet uit zichzelf goed gaan liggen dan kunnen ze nog proberen om te draaien in het ziekenhuis, meestal doen ze dit met 36 weken, mocht het niet lukken dan ligt het aan de ligging van je kindje (volkomen of onvolkomen stuit) of je nog op de natuurlijke manier mag/kan bevallen, dit kan je overleggen met je Gyn. succes meid!! ik hoop voor je dat ie nog goed gaat liggen!
Ik hoop voor je dat ie nog even een stukje doordraait en goed ligt straks. Volgens mij krijg je bij een dwarsligger wel een keizersnede. Stuit kan nog gewoon geboren worden , maar dwarsligger niet. Vraag het anders even aan een van de vk's hier op het forum. Succes! Groetjes Senseemillia
je hebt nog kans dat de kleine alsnog "normaal" indaalt, en anders zullen ze dit zelf nog proberen te doen, maar wanneer dit niet zal lukken zullen ze ongetwijfeld besluiten tot een keizersnede... waarom je wat moeilijkt ademt is omdat de kleine aan de binnenkant nu zo'n beetje alles wegdrukt, en dat kan weer anders zijn als de positie van de kleine ook weer verandert...
Thanks voor alle tips meiden! Ik heb wel t gevoel dat er nog wat beweging inzit, de kleine draait zo nu en dan. Wie weet gaat het hem nog lukken, alhoewel ik zijn koppie nog steeds voel aan de rechterkant van mn buik. We shall see. Succes allemaal! Groetjes Alida
tot 37 weken mogen ze lekker dwars liggen hahaha daarna niet meer, is dat wel het geval dan proberen ze het te draaien mits met jou toestemming zo niet of het lukt niet dan gaan ze denken over een keizersnede dus je hebt nog even, succes
toen mijn zusje geboren werd lag ze ook in een stuit en vlak voor de bevalling is ze gedraaid. Dus het kan altijd In stuit kunnen ze ook bevallen maar het risico wordt vaak neit genomen omdat zodra het stuitje in aanraking met zuurstof komt het kindje gaat ademen en zo vuchtwater inademd daarom wordt er vaak voor keizersnede gekozen. Maar het lijkt makkelijk maar er zijn heeel veel nadelen van een keizersnee dus laat je goed informeren. En overdwwars komt het kindje er toch neit uit dus het zal toch wel een aknt opdraaien. succes meid