Moeders ruilen verwisselde baby's na jaar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marni, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    OMG!!! :$ ik denk niet dat ik na meer dan een jaar mijn kindje ooit nog zou kunnen omruilen!
    Ook al is het dan niet echt je kind, dat voelt natuurlijk wel zo!

Gelukkig lijkt mijn kleine mannetje erg op zijn vader en zie ik ook mezelf van vroeger in hem terug ;)

En het scheelt dat hij de enige op de neonatelogie was met zo een bos haar!!! hihihi :D

2. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    BRRRR je ergste nachtmerrie komt uit als je dit soort verhalen leest.. mijn hart breekt echt in duizend.. nee wat zeg ik.. miljóenen stukjes als ik aan de moeders en kindjes denk én de familie enz eromheen.. getsie..!! Mijn oplossing zou zijn om met zijn allen in 1 huis te gaan wonen zodat de kindjes allevier zouden hebben, maar ja dat heeft ook weer zijn nadelen natuurlijk en is niet realistisch.. het blijft kl*te zoiets!

3. pfff lijkt me echt moeilijk zo het denk ook niet meer kunnen dan

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik kan me niet voorstellen DAT het gebeurd behalve bij een KS ofzo, ons kindje herkende ik zonder bandje hoor (hij had er wel eentje om) hij had een look die je nooit kan vergeten..

Maar daarnaast zou ik het allebei heel moeilijk vinden op de eerste plaats weten dat je (nog een) biologisch kindje ergens hebt maar het kindje waar je een jaar voor hebt gezorgd is ook gewoon jouw kindje geworden (liefde is niet afhankelijk van genen natuurlijk) heel erg hartverscheurend lijkt me het!

5. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Er is hier ook een film van, geloof dat dat ook gebasseerd is op een waargebeurd verhaal, een echte tranentrekker dus!
    Heel heftig zeg, zal je maar gebeuren..
    Maar om nou dna test te gaan doen omdat ze niet op je lijken?? Moeten wij dat ook maar doen, want Marin heeft qua uiterlijk ook niet echt iets van ons weg!
    ( verwisseld kan niet, toen ik in zh ging douchen, was mijn moeder er al ;) en zat heerlijk met d'r te knuffelen)

6. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik geloof toch dat ik het "niet-biologische' kindje zou willen houden....daar heb je toch een jaar een band mee opgebouwd?

Ik had mijn man opdracht gegeven om onze meiden niet uit het oog te verliezen na de ks! Maar beide meiden zijn 's nachts in het zh weleens meegenomen naar de babykamer.....
    Gelukkig heb ik 2 zeer grote baby's, dus die werden echt niet zomaar verwisseld met een andere baby! ;)

7. 4days

4days Niet meer actief

Pfff, vreselijk zeg! Ik weet het niet hoor... Ik zou ook wel graag mijn eigen kindje willen, erg genoeg dat je van hem of haar al een jaar hebt gemist... :( Ik ben blij dat ons zoontje geen seconde bij me vandaan is geweest in het ziekenhuis!!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik weet niet of ik dan nog zou kunnen omruilen hoor! Vreselijk! Als ze een jaar zijn hebben ze al echt een band met ouders (evt. broertjes/zusjes), familie... En dan het verdriet naar het kind aandoen om ineens in een hele andere familie te plaatsen? Weet het niet hoor... Heel moeilijk!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeetje wat moeilijk zeg.
    Dan moeten ze we heel zeker zijn geweest en misschien voelde het wel anders? anders doe je toch ook niet zomaar zo;n test?
    Moet er niet aan denken Emma om te ruilen.
    Gelukkig lijkt Emma op ons.

10. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Ik zou niet kunnen ruilen.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

helemaal mee eens

12. gimena